۲۲۵۶ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل- خرید کنتور دیجیتالی

                                                                                            آگهی مناقصات عمومی (دو مرحله‌ای) نوبت اول      […]

                                                                                            آگهی مناقصات عمومی (دو مرحله‌ای)

نوبت اول     

۱-نام دستگاه مناقصه‌گزار : شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل

۲-آدرس مناقصه‌گزار: اردبیل شهرک اداری بعثت (کارشناسان)، شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل تلفنهای ۹- ۳۳۷۴۱۶۰۱ ۰۴۵

۳-موضوع مناقصه: بشرح مندرج در جدول زیر

۴-محل خرید اسناد مناقصه:

الف تهران میدان ونک خیابان برزیل جنب بانک تجارت ساختمان شهید عباسپور ، بلوک ۲ ، نیم طبقه دوم دفتر برق آذربایجان تلفن ۸۸۸۸۷۰۸۶- ۰۲۱  به نمایندگی آقای موسی بهرامی  تلفن ۰۹۱۲۲۷۸۸۹۱۰

ب   اردبیل شهرک اداری بعثت شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل طبقه اول امور تدارکات (گروه کارشناسان مناقصات و قراردادها)

۵-مدارک لازم جهت خرید اسناد مناقصه :

الف معرفی‌نامه کتبی

ب فیش واریزی بمبلغ ۲۰۰۰۰۰  ریال به حساب سیبای شماره ۰۱۰۳۸۱۵۸۲۲۰۰۱ دستگاه مناقصه‌گزار نزد بانک ملی ایران شعبه کارشناسان اردبیل                                                                          

۶-مهلت خرید  اسناد مناقصه:

از روز دوشنبه مورخه ۱۷/۷/۹۶ لغایت روز یکشنبه مورخه ۳۰/۷/۹۶  در اوقات اداری

۷- مهلت و محل تحویل اسناد مناقصه:

مناقصه‌گران پس از دریافت و مطالعه اسناد حداکثر تا یکساعت قبل از شروع جلسه اول مناقصه، اسناد مربوطه را به دبیرخانه شرکت (اردبیل شهرک اداری بعثت (کارشناسان) شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به کدپستی  ۵۶۱۳۶۴۳۳۵۵ ) ارسال نمایند .

پیشنهادهائیکه دیرتر از این مهلت تسلیم شود دریافت نخواهد گردید .

۸-محل برگزاری جلسات مناقصه: اتاق جلسه واقع در طبقه سوم شرکت می‌باشد.

۹- زمان برگزاری جلسات اول مناقصه: به شرح مندرج در جدول ذیل

۱۰ – زمان برگزاری جلسه نهائی (گشایش قیمتها) : در جلسه اول مناقصه مشخص و طی نامه به اطلاع پیشنهاد دهندگا ن خواهد رسید .

۱۱- آخرین مهلت ارائه پیشنهادات : یکساعت قبل از شروع جلسه اول مناقصه می‌باشد .

۱۲- زمان برگزاری جلسه اول مناقصات : بشرح مندرج در جدول ذیل

موضوع مناقصه

نوع و تعداد

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه

زمان برگزاری جلسات اول مناقصه

انواع کنتور

خرید کنتور دیجیتالی تکفاز گرد بدون سوکت بازه

بشرح اسناد مناقصه

۱۲۷۰۰  دستگاه

۶۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال

 

۲۱/۸/۹۶  ساعت ۱۱

روز یکشنبه

 

خرید کنتور تکفاز تخت ترمینالی

بشرح اسنادمناقصه

۲۵۰۰۰ دستگاه

 

۹۹۰۰۰۰۰۰۰ ریال

خرید کنتور سه فاز مستقیم غیردیماندی

بشرح اسناد مناقصه

۲۰۰۰ دستگاه

انواع چراغ LED

خرید چراغ LED

(۳۵-۳۰) وات

بشرح اسناد مناقصه

۱۳۰۰ دستگاه

 

 

 

 

۶۲۰۰۰۰۰۰۰   ریال

۲۱/۸/۹۶  ساعت ۱۲

روز یکشنبه

خرید چراغ LED

(۶۵-۶۰) وات

بشرح اسناد مناقصه

۱۰۰۰ دستگاه

خرید چراغ LED

(۱۲۰-۱۰۰) وات

بشرح اسناد مناقصه

۴۵۶  دستگاه

ترانس

 

خرید انواع ترانس

بشرح اسناد مناقصه

۵۷ دستگاه

 

۶۵۰۰۰۰۰۰۰  ریال

۲۳/۸/۹۶  ساعت۱۱

روز سه شنبه

کابل

خرید انواع کابل

بشرح اسناد مناقصه

۲۵۰۰۵۰ کیلومتر

۸۳۰۰۰۰۰۰۰ ریال

۲۳/۸/۹۶  ساعت ۱۲

روز سه شنبه

انواع سیم آلومینیومی

سیم آلومینیومی با مغز فولاد

( ۲۰ کیلوولت )

بشرح اسناد مناقصه

۳۰۰۰۰  کیلوگرم

 

 

۲۸۵۰۰۰۰۰۰ ریال

سیم آلومینیومی روکشدار

( ۲۰ کیلوولت)

بشرح اسناد مناقصه

۱۲۰۰۰  متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۱۳-حضور پیشنهاد دهندگان یا نماینده آنها در جلسه نهائی مناقصه (گشایش قیمتهای پیشنهادی) با ارائه معرفی‌نامه کتبی آزاد می‌باشد .

۱۴-مناقصه در دو مرحله برگزار می‌گردد.

۱۵-دستگاه مناقصه‌گزار در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار می‌باشد.

۱۶-پرداخت کلیه کسورات قانونی بعهده برندگان مناقصه خواهد بود.

۱۷-به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش) لاک گرفته یا قلم خورد)،  بدون لاک و مهر (پیشنهادات) و پیشنهاداتی که بعد از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل می‌شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۸-پیشنهاد دهنده مکلف است معادل مبلغ سپرده، تضمینهای معتبر تسلیم یا مبلغ مذکور را بحساب بانکی شرکت واریز و یا چک بانکی تضمینی در وجه شرکت تهیه و حسب مورد ضمانتنامه یا رسید واریز وجه یا چک بانکی را ضمیمه پیشنهاد به شرکت تسلیم نماید. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .

۱۹-بهای پیشنهادی باید به مبلغ مشخص (بصورت اعداد  و حروف توأمان) تعیین و در پاکتهای لاک و مهر شده به شرکت تسلیم شود .

۲۰-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است .

۲۱- رعایت استانداردهای وزارت نیرو در مورد کلیه اقلام موضوع مناقصه الزامیست.

۲۲- رعایت مشخصات فنی توانیر و آزمونهای مرتبط، مطابق با استانداردهای توانیر در مورد کلیه اقلام موضوع مناقصه الزامی است.

۲۳-پرداخت کليه کسورات قانونی  به عهده برنده مناقصه  خواهد بود .

۲۴-پرداخت هزینه چاپ آگهی‌های مناقصه در جراید و حمل و بیمه کالا بعهده برندگان مناقصه خواهد بود .

۲۵-جهت بازبینی آگهی به آدرس: سایت شرکت توانیر www.tavanir.org.ir و شبکه اطلاع رسانی مناقصات کشورhtpp/iets.mporg.ir  و سايت شرکت توزيع نيروی برق استان اردبيل www.aped.ir مراجعه فرمائید.

 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل