مناقصه بخش داخل شهری آزادراه رشت‌- قزوین

تا پایان سال برگزار می‌شود مناقصه بخش داخل شهری آزادراه رشت‌- قزوین مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان با بیان این‌که طرح بخش باقی‌مانده پروژه آزادراه رشت‌- قزوین تغییر کرد، گفت: بخشی از آزادراه رشت‌- قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند. به گزارش تسنیم، شعبانعلی‌خاوری با اشاره به این‌که پروژه آزادراه رشت‌-‌ قزوین یکی […]

تا پایان سال برگزار می‌شود

مناقصه بخش داخل شهری آزادراه رشت‌- قزوین

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان با بیان این‌که طرح بخش باقی‌مانده پروژه آزادراه رشت‌- قزوین تغییر کرد، گفت: بخشی از آزادراه رشت‌- قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند.

به گزارش تسنیم، شعبانعلی‌خاوری با اشاره به این‌که پروژه آزادراه رشت‌-‌ قزوین یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان گیلان محسوب می‌شود، اظهارکرد: برای اتمام این پروژه تلاش‌های گسترده‌ای در حال انجام است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان با بیان این‌که طرح باقی مانده پروژه آزاد راه رشت- قزوین طی تمهیداتی تغییر کرد، افزود: بخشی از آزادراه رشت- قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند.

خاوری با تأکید بر این‌که طرح اولیه این قسمت از پروژه در حال حاضر بازنگری شده است، بیان‌کرد: این طرح با لحاظ شدن دیدگاه‌های استانی به‌صورت کردیدور‌های رفت و برگشت نهایی و مقدمات مناقصه برای طرح مذکور فراهم شده است.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان با اشاره به این‌که با این تغییرات در طرح اولیه این پروژه، ۵۰ درصد هزینه‌ها در بهره‌برداری از این پروژه کاهش یافته است، خاطرنشان‌کرد: با این اقدام وضعیت اقتصادی پروژه در شرایط مطلوبی قرار گرفته است.

 

خاوری با تأکید بر این‌که با قطعی شدن مشارکت و اجرای مناقصه در این پروژه امید است تا پایان سال مناقصه رسمی این طرح برگزار شود، اظهارکرد: در حال حاضر پیمانکاران برای اتمام پروژه مذکور پای کار هستند.