«جشن تولد» و دریافت کمک میلیونی پرسپولیس در امارات تأیید شد

«جشن تولد» و دریافت کمک میلیونی پرسپولیس در امارات تأیید شد معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تأیید کرد که یک هوادار در اردوی امارات به باشگاه مبلغی را پرداخت کرده تا به بازیکنان پاداش داده شود. او همچنین برگزاری جشن تولد شبانه در خارج از اردوی امارات پرسپولیس را نیز تأیید کرد. به گزارش وب سایت […]

«جشن تولد» و دریافت کمک میلیونی پرسپولیس در امارات تأیید شد

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس تأیید کرد که یک هوادار در اردوی امارات به باشگاه مبلغی را پرداخت کرده تا به بازیکنان پاداش داده شود. او همچنین برگزاری جشن تولد شبانه در خارج از اردوی امارات پرسپولیس را نیز تأیید کرد.

به گزارش وب سایت نود، محمدترکاشوند با اشاره به حاشیه‌های پیرامون این اردو‌ها و درباره جشن شبانه برخی بازیکنان پرسپولیس که ظاهراً در تولدی حاضر شده‌اند و تا پاسی از شب در این تولد بوده‌اند؟ گفت: این جشن تولدی که می‌گویند جشن تولد پسر خود من بوده است. بازیکنان خاصی در آن مراسم من حضور نداشت، این که من بخواهم به‌عنوان مسؤول اجرایی تیم بازیکنان را به آن مراسم ببرم، صحت ندارد.

معاون اقتصادی پرسپولیس درحالی برگزاری جشن تولد فرزندش را تأیید می‌کند که در ادامه درباره شب‌نشینی برخی از بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با الهلال، می‌گوید: اصلاً چنین مسأله‌ای وجود نداشت. من عکسی که منتشر شده بود را دیدم ولی خود آن افراد این مسأله را تکذیب کردند، آنها گفتند که فتوشاپ شده است. بعد از بازی با الهلال، بازیکنان ۵ روز تعطیل بودند. خود کمال‌کامیابی‌نیا روز مسابقه خانواده‌اش به دوبی آمدند و۳ یا ۴ روز در امارات ماندند. من خودم به خاطر دارم که پندار خمارلو به برانکو اعلام کرد که برخی از بازیکنان قصد ماندن در امارات را دارند و او هم موافقت کرد. شاید این عکس برای بعد از مسابقه باشد ولی قطعاً می‌گویم که روز قبل از مسابقه چنین اتفاقی نیفتاده است.

ترکاشوند درباره این‌که برانکو این موضوع را نه تأیید و نه تکذیب کرد، گفت‌: اگر اتفاقی افتاده باشد و برانکو از آن آگاه باشد باید آن را به صورت کتبی به ما اعلام کند. تا الان نامه‌ای مبنی بر تنبیه و تشویق بازیکنی ارسال نشده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس همچنین در ادامه‌ درباره خبری مبنی بر پرداخت پاداش ۸۵ میلیونی به ۳ کارمند باشگاه پرسپولیس که یکی از هواداران این پول را پرداخت کرده بود، اظهارکرد: من متن را خوانده‌ام. یکی از آن کارمندان باشگاه من هستم. چون من یکی از نفراتی هستم که در همه سفر‌ها حضور دارم. نفرات دیگر آقای رضایی و پندارخمارلو هستند. کارمندان دیگری هم هستند.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بله. درباره این مطلب هم این‌که در اردوی امارات یک شخصی آمد و خودش خواست مبلغی را به بازیکنان پرداخت کند که طاهری این اجازه را به او نداد وارد رختکن شود. پول را ما گرفتیم و این مبلغ به عنوان پاداش از این پول به بازیکنان پرداخت شد و امضا گرفته شد تا بداند که پول کجا رفته است. من خودم یک ریال از این پول را نگرفتم.

وی در پاسخ به این‌که این رویه دریافت و هزینه کمک‌‌ها به دلیل این‌که باشگاه پرسپولیس دولتی است خلاف قانون است، گفت: از زمانی که ما آمده‌ایم چنین اتفاقی افتاده است. خود این آقا آمده و خواسته پول را بدهد و ما هم این کار را کرده‌ایم. می‌توانستیم این کار را نکنیم اما چون تیم برده بود این کار انجام شد.

 

معاون اقتصادی باشگاه درحالی دریافت و پرداخت پاداش را تأیید می‌کند که در ادامه پرداخت پاداش با کارمندان باشگاه را تکذیب کرد.