تغییر در شرایط صدور کارت عضویت برای اشخاص حقیقی

به منظور انسجام بانک اطلاعاتی اعضای اتاق تهران صورت گرفت تغییر در شرایط صدور کارت عضویت برای اشخاص حقیقی به منظور شفاف‌سازی و انسجام بانک اطلاعاتی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران شرایط صدور «کارت عضویت حقیقی» در این اتاق تغییر کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت خبری اتاق تهران دبیرکل […]

به منظور انسجام بانک اطلاعاتی اعضای اتاق تهران صورت گرفت

تغییر در شرایط صدور کارت عضویت برای اشخاص حقیقی

به منظور شفاف‌سازی و انسجام بانک اطلاعاتی اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران شرایط صدور «کارت عضویت حقیقی» در این اتاق تغییر کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از سایت خبری اتاق تهران دبیرکل اتاق تهران با اعلام این خبر و این‌که تغییرات اعمال شده در زمینه مدارک مورد نیاز برای صدور کارت عضویت حقیقی است، گفت: علاوه بر مدارک مورد نیاز قبلی، از این پس متقاضیان دریافت کارت عضویت حقیقی باید مدارکی دیگری شامل اصل اظهارنامه ثبت‌نام در دفاتر بازرگانی، اصل گواهی موضوع ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم مربوط به آخرین سال عملکرد و همچنین پیش‌ثبت‌نام کد اقتصادی را ارایه دهند.

بهمن عشقی اظهارکرد: در همین راستا، کلیه داوطلبان دریافت کارت عضویت حقیقی که از ابتدای شهریورماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام در اتاق تهران کرده‌ و تمایل به محفوظ بودن آن دارند، جهت تکمیل فرایند ثبت‌نام و دریافت کارت عضویت اشخاص حقیقی، تمامی مدارک سه‌گانه فوق را نیز باید ارایه دهند.

 

ثبت‌نام و ارایه مدارک برای دریافت کارت عضویت اشخاص حقیقی در اتاق تهران به صورت غیرحضوری بوده و از طریق وب‌سایت این اتاق به نشانی www.tccim.ir انجام می‌گیرد.