در اولین حکم معاون ترافیک شهردار تهران مطرح شد راهاندازی ١٠٠جایگاه کوچک سوخت با جذب سرمایهگذار به صورت مناقصه اولین حکم محسنپورسیدآقایی، معاون جدید حملو نقل و ترافیک شهرداری تهران به نام «محمودامانپور» رقم خورد که وی به موجب این حکم به عنوان مدیر پروژه راهاندازی جایگاههای کوچک سوخت در پایتخت منصوب شد. به گزارش […]
در اولین حکم معاون ترافیک شهردار تهران مطرح شد
راهاندازی ١٠٠جایگاه کوچک سوخت با جذب سرمایهگذار به صورت مناقصه
اولین حکم محسنپورسیدآقایی، معاون جدید حملو نقل و ترافیک شهرداری تهران به نام «محمودامانپور» رقم خورد که وی به موجب این حکم به عنوان مدیر پروژه راهاندازی جایگاههای کوچک سوخت در پایتخت منصوب شد.
به گزارش اقتصادآنلاین در این حکم با اشاره به لزوم هماهنگی با وزارت نفت، شهرداران مناطق و سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی حداقل ١٠٠ زمین مناسب به این منظور و جذب سرمایهگذاران از طریق مناقصه تأکید شده است.
همچنین در این حکم، پیگیری و هماهنگی موضوع تبدیل جایگاههای اختصاصی سوخت شرکت واحد اتوبوسرانی به جایگاههای عمومی سوخت نیز مورد تأکید قرار گرفته است.
فارغ از اینکه راهاندازی ١٠٠ جایگاه کوچک سوخت در پایتخت با مشارکت بخش خصوصی تا چه اندازه اجرایی و امکانپذیر است، موضوعی که در این میان قابل تأمل به نظر میرسد، فعالیت شبانهروزی این ١٠٠ جایگاه در لابهلای محلات شهر و در دلِ محلههای متراکم و قدیمی و در عین حال، پرتراکم و پرجمعیت است.
جایگاههای کوچک سوخت، علاوه بر آثار و عوارض سوء بر رویِ جمعیت ساکن در اطراف این مراکز و تأثیر منفی بر بهداشت محیط محلی از طریق دامن زدن به آلودگیهای محیطزیستی، از نظر ایمنی نیز به عنوان فعالیتی پرخطر، میتواند آثار و پیامدهای غیرقابل جبرانی بر انبوه جمعیتی که در مجاورت جایگاههای مذکور و حتی دیوار به دیوار این مراکز قرار گرفتهاند، برجای بگذارد.
از اینرو، میبایست نسبت به آسیبشناسی پروژه راهاندازی جایگاههای محلی سوخت و تهدیدهای احتمالی آن بر شهر و شهروندان اقدام نموده و برای پیشگیری از خطرات بالقوه این کانونهای پرریسک، چارهاندیشی شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.