برگزاری مناقصه برای انتخاب مشاور نوسازی تأسیسات مناطق نفتخیز جنوب

پس از تأیید شرکت ملی نفت ایران صورت می‌گیرد برگزاری مناقصه برای انتخاب مشاور نوسازی تأسیسات مناطق نفتخیز جنوب مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: همه تأسیسات این شرکت با اولویت نخست نسبت به سایر شرکت‌ها نوسازی خواهد شد. به گزارش ایلنا، بیژن‌عالی‌پور با تشریح برنامه‌های این شرکت در خصوص ابلاغیه اخیر وزیر نفت […]

پس از تأیید شرکت ملی نفت ایران صورت می‌گیرد

برگزاری مناقصه برای انتخاب مشاور نوسازی تأسیسات مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: همه تأسیسات این شرکت با اولویت نخست نسبت به سایر شرکت‌ها نوسازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بیژن‌عالی‌پور با تشریح برنامه‌های این شرکت در خصوص ابلاغیه اخیر وزیر نفت برای نوسازی و بهسازی تأسیسات روسطحی با اولویت مناطق نفتخیز جنوب اظهارکرد: این شرکت به منظور استمرار و بهبود فرایند تولید، حفظ ایمنی و افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها، نوسازی و بازسازی تأسیسات قدیمی را در اولویت برنامه‌های پیشنهادی خود قرارداد که از سوی وزیر محترم نفت مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تمام تأسیسات با عمر بالا که نیاز به نوسازی دارند، فهرست‌بندی می‌شود و پس از انجام مطالعات لازم توسط مشاوران توانمند ایرانی و خارجی با اولویت‌بندی نوسازی خواهند شد.

عالی‌پور ادامه‌داد: هم‌اکنون شرح کار مربوطه تهیه شده است و پس از تأیید شرکت ملی نفت ایران کار انتخاب مشاور از طریق مناقصه انجام خواهد شد.

براساس ابلاغیه وزیر محترم نفت و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده فاز اول این طرح شامل جمع‌آوری اطلاعات لازم از همه تأسیسات، از ابتدای دی‌ماه سال جاری و به مدت ۵ ماه آغاز خواهد شد.

 

وی اظهارکرد: مناطق نفتخیز جنوب در چند سال اخیر نیز با تعریف پروژه‌های متعدد نسبت به نوسازی واحدهای عملیاتی و تأسیسات فرآورش نفت‌وگاز اقدام کرده بود اما اجرای این طرح جامع باعث تضمین تولید، حفظ ایمنی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم نیروی کار خواهد شد.