قیمت بیت‌کوین در حال حاضر بسیار گران است

لاگارد قیمت بیت‌کوین در حال حاضر بسیار گران است رییس صندوق بین‌المللی پول گفت: قیمت بیت‌کوین در حال حاضر بسیار بالا است؛ ضمن این‌که کشور‌ها باید به انجام تراکنش بر پایه حمایت دیجیتالی توجه کنند. به گزارش ایلنا و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کریستین‌لاگارد، رییس صندوق بین‌المللی پول در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌بی‌سی آمریکا در […]

لاگارد

قیمت بیت‌کوین در حال حاضر بسیار گران است

رییس صندوق بین‌المللی پول گفت: قیمت بیت‌کوین در حال حاضر بسیار بالا است؛ ضمن این‌که کشور‌ها باید به انجام تراکنش بر پایه حمایت دیجیتالی توجه کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، کریستین‌لاگارد، رییس صندوق بین‌المللی پول در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌بی‌سی آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا اعمال ممنوعیت در مورد ارزهای رمزنگار به‌ویژه بیت‌کوین در چین و کره‌جنوبی تصمیم درست یا اشتباهی از سوی مقامات این دو کشور است، گفت: بسیاری از کشور‌ها تراکنش‌های خود از جمله پرداخت مالیات را با حمایت شبکه دیجتیالی و الکترونیکی انجام می‌دهند و مقامات چین و کره‌جنوبی باید به این مسأله توجه بیش‌تری داشته باشند؛ ضمن این‌که در عرصه فناوری در حال حاضر تغییرات عظیمی در حال اتفاق است که مردم باید به آن واقف باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما قصد خرید بیت‌کوین دارید، گفت: در حال حاضر قیمت بیت‌کوین بسیار گران است و قصدی برای خرید آن ندارم.

 

بر همین اساس قیمت بیت‌کوین بار دیگر برای اولین بار از اوایل ماه سپتامبر به بعد به بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دلار رسید و در برابر ۴ هزار و ۵۳۸ دلار و ۹۰ سنت معامله شد؛ ضمن این‌که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون هم قیمت آن بیش از ۳ برابر جهش پیدا کرده است.