ورود هوشمندانه به حوزه کسبوکار، پیام اساسی تحول بانک انصار است مدیرعامل بانک انصار ورود هوشمندانه به حوزه کسب و کار را پیام اساسی تحول این بانک دانست که بستر آن را توسعه زیرساختهای تکنولوژیک و ساختارهای مدیریتی- دانشی تشکیل میدهد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک انصار، دکتر آیتا…ابراهیمی در همایش سراسری […]
ورود هوشمندانه به حوزه کسبوکار، پیام اساسی تحول بانک انصار است
مدیرعامل بانک انصار ورود هوشمندانه به حوزه کسب و کار را پیام اساسی تحول این بانک دانست که بستر آن را توسعه زیرساختهای تکنولوژیک و ساختارهای مدیریتی- دانشی تشکیل میدهد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک انصار، دکتر آیتا…ابراهیمی در همایش سراسری مدیران بانک انصار، با تبیین راهبردهای اساسی بانک و تعهد آن در راستای اصلاح نظام بانکی کشور گفت: کاهش نرخ سود سپردهها، اصلاح ساختارهای درآمدی بانکها را در پی دارد.
وی پیام مهم فاز ۲ طرح تحول بانک انصار را ورود هوشمندانه به حوزه کسبوکار بانک، توصیف کرد و افزود: ما برای رسیدن به هوشمندی نیازمند زیرساختهای تکنولوژیک و ساختارهای مدیریتی- دانشی و اجرایی هستیم.
مدیرعامل بانک انصار در ادامه با تبیین نقش اطلاعات و فناوریهای نوین در هوشمندسازی حوزه کسب و کار و اهمیت اطلاعات بهعنوان دستمایه اولیه این اقدام، بر لزوم بهکارگیری حداکثر ظرفیتهای موجود در راستای اشراف اطلاعاتی نسبت به مشتریان، بازار، رقبا و فضای کسب وکار تأکید کرد و یادآورشد: اشراف به مدل کسب وکار، اصلاح ساختارهای درآمدی، استفاده از ابزارهای مالی و تکمیل سبد درآمدی و ارتقای تواناییهای تخصصی، نیازمند دانش فنی متکی به جریان اطلاعات حرفهای است.
ابراهیمی توجه جدی و دقیق به شناخت بازار، مشتریان، بانک، رقبا، حوزههای کسب وکار، تکنولوژی، میدانهای بازی یا پلتفورمها، نرمافزارها، اپها و استارتآپها را در فرایند هوشمندسازی رهگشا و ضروری قلمداد و تأکیدکرد: چشمانداز گسترده و هوش تجاری، همراه با نوآوری و خلاقیت امروز بیش از هر چیز دیگری موردنیاز فرایندهای هوشمندسازی بانک است.
وی همچنین پیرامون حوزه وام و تسهیلات بیانکرد: بانک انصار به سمت پرداخت وام و تسهیلات خُرد و توسعه بانکداری خُرد ریلگذاری شده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.