مدیرعامل بانک صنعت و معدن باید به دنبال مدلهای جدید در زمینه اطلاعرسانی باشیم علیاشرفافخمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاعرسانی در زمینه فعالیتهای اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدلهای جدید و خاص باشیم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، وی که […]
مدیرعامل بانک صنعت و معدن
باید به دنبال مدلهای جدید در زمینه اطلاعرسانی باشیم
علیاشرفافخمی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: برای اطلاعرسانی در زمینه فعالیتهای اقتصادی و صنعتی دولت باید به دنبال مدلهای جدید و خاص باشیم.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جلسه شورای اطلاعرسانی و مدیران روابطعمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت سخن میگفت، افزود: پیش از تصرف بازار باید به دنبال اثرگذاری بر ذهن مشتری بود، زیرا تأثیرگذاری بر ذهن مشتری به معنای در دست گرفتن بازار نیز هست.
افخمی ضمن تأکید بر مهارتافزایی در حوزه صنعت و بازاریابی، تغییر نگاه نسبت به توسعه را حایز اهمیت شمرد و تصریحکرد: حضور در فضای بینالمللی به ما رقابت را میآموزد و این رقابت است که به ما میآموزد تا دانایی خود را افزایش داده و مدلهای کسب و کار خود را نوسازی کنیم.
افخمی در ادامه GDP و میزان صادرات کشورهای پیشرفته را با ایران مقایسه کرد و روشهای جدید کسب و کار و حضور در فضای بینالمللی را از روشهایی برشمرد که میتواند به کشورمان کمک کند تا به جایگاه واقعی خود در جهان دست یابد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با بیان اینکه ما به دنبال کار کلاسیک نیستیم به موفقیتهای دوره دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: در صنایع زیرساخت، پتروشیمی و فولاد و سایر صنایع اقدامات مؤثری در کشور صورت گرفته است، به عنوان مثال تا زمان دولت یازدهم ظرفیت فولاد کشور ۱۷ میلیون تن بوده و در ۴ سال گذشته برای ۸ میلیون تن ظرفیت جدید ال-سی گشایش یافته است که این تنها کار بانک صنعت و معدن است.
وی گفت: در جهان امروز تولید فکر از سودآوری بالایی برخوردار است و شرکتهای مشاوره از این طریق درآمدهای بالایی دارند، ما نیز در داخل کشور باید برای این نوع فعالیت ارزش قائل شده و برایش برنامهریزی کنیم.
افخمی سند چشمانداز ۲۰ ساله کشور را دقیق و کارشناسانه توصیف کرد و گفت برای تحقق اهداف این سند با برنامه عملیاتی تدوین شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.