۲۲۶۲ مناقصه – شهـرداری مهـاباد- تنظیف رفت و روب و لایه روبی خدمات شهری مهاباد

 آگهی مناقصه تنظیف رفت وروب ولایه روبی و برفروبی خدمات شهری مهاباد ((مرحله دوم)) شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۲ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابر آگهی شماره ۲۲۶۲ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶ در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان خدمات شهری به پیمانکاران واجد شرایط […]

 آگهی مناقصه

تنظیف رفت وروب ولایه روبی و برفروبی خدمات شهری مهاباد ((مرحله دوم))

شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۲ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابر آگهی شماره ۲۲۶۲ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶ در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان خدمات شهری به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه مجاز و صلاحیت دار در رشته خدماتی) از طریق مناقصه عمومی به مدت یکسال واگذار نماید.

۱-شرح مختصر موضوع مناقصه : واگذاری خدمات شهری (رفت و روب و تنظیف و حمل زباله و انجام کلیه‌ی امور مربوط به خدمات شهری) بصورت حجمی (۲۴۰۰ هکتار)

۲-مبلغ برآورد پروژه ومحل تامین اعتبار و میزان سپرده شرکت در مناقصه:  

الف) مبلغ برآورد پروژه ۵۳٫۳۱۵٫۴۴۴٫۵۹۲ ریال که تامین اعتبار آن از محل درآمدهای عمومی شهرداری می‌باشد.

ب) شرکت کنندگان در مناقصه باید میزان ۵ درصد مبلغ پیمان را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جاری شماره۰۱/۵۵۵۵۵

شهرداری نزد بانک سپه مرکزی یا نقداً واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.

۳-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می­توانند از تاریخ ۲۰/۰۷/۹۶ لغایت ۰۱/۰۸/۹۶ با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی : مهاباد شهرداری مهاباد امور قراردادها مستقر در واحد عمران – واقع چهارراه شیخ بابا مراجعه نمایند.

مهلت و تحویل اسناد مناقصه تا آخر ساعت اداری روز سه‌شنبه مورخه ۰۲/۰۸/۹۶ واحد حراست شهرداری مرکزی بهمراه دریافت رسید تحویل می‌باشد.

تبصره ۱) برابر ماده ۱۹ قانون برگزاری مناقصه و مزایده و تبصره‌های ذیل آن:

جلسه بازگشایی روز پنج شنبه مورخ ۰۴/۰۸/۹۶ راس ساعت ۱۲ در اتاق جلسات شورای شهر واقع در ساختمان شورای اسلامی شهر مهاباد برگزار می‌گردد.

۴-متقاضیان بایستی مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب ۶۰/۹۹۹۹۹ نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به واحد امور قراردادهای فنی شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند مضافاً جهت دریافت اسناد مناقصه (فیش واریزی گواهی صلاحیت پیمانکاری آخرین تغییرات شرکت و معرفی‌نامه شرکت الزامی است).

۵-داوطلبان می‌بایستی تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته و حداقل دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی را کسب کرده باشند. مضافاً اینکه برابر۱۴-۱۵تعهدات پیمانکار، پیمانکارانی که توانایی مالی پرداخت حقوق دو ماهه پرسنل تحت امر را داشته و گردش مالی حساب آنها برابر مقررات بانکی پیوست گردد و نیز دارای اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان، و ماشین آلات تجهیزات کافی حداقل ۲ سال سابقه کار با ادارات دولتی یا شرکتهای خصوصی، داشتن رزومه کاری و رضایت‌نامه کتبی از کار فرمایان قبلی و طرح بدیع و خلاقانه با استانداردهای قانونی و اجرایی در موارد مشابه باشند و نیز به استناد قانون مدیریت پسماند مصوب سال۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی ماده ۴ این قانون شهرداری مهاباد در نظر دارد طرح تفکیک از مبداء را همزمان با جمع آوری زباله اجرا نماید لذا شرکتهای دانش بنیان و وابسته به مراکز علمی و دانشگاهی درارزیابی فنی بازرگانی اولویت می‌باشند.

۶-کلیه شرکت کنندگان می‌بایستی همزمان نسبت به تهیه اسناد و مدارک مناقصه و تحویل پاکتهای الف-ب- ج برابر مقررات معنونه اقدام نمایند.

۷-رعایت منع مداخله کارکنان دولتی در رعایت مقررات و بخشنامه‌های شهرداری و مقررات نظام وظیفه عمومی و عدم سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.

۸-ارائه کپی برابر اصل مدارک مربوط به اسناد مناقصه وگواهی امضاء دردفترخانه رسمی صاحبان  الزامی است.

۹-کارفرما در رد یا قبول هر یک از پاکات مناقصه و پیشنهادات از قبل و بعد مناقصه مختار بوده و هرگونه ادعا و اعتراض در این راستا از ناحیه شرکت کنندگان مخدوش می‌باشد.

۱۰-هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه به تعداد برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۱-داشتن کد اقتصادی و مقررات حاکم برآن و ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در مراجع مربوط الزامی است می‌بایستی جزء اسناد مناقصه پیوست گردد .

آدرس­: آذربایجان غربی مهـاباد خیابان امام خمینی «ره»– چهارراه شیخ بابا امور قراردادهای حوزه معاونت عمران

تلفن تماس : ۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴۴

سایت اینترنتی شهـرداری مهـاباد : www.mahabadcity.ir

 

شهــرداری مهــاباد