مجمع عمومی بانک گردشگری برگزار شد مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده بانک گردشگری در روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۹۶ برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مجمع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۹۵ به همراه صورتهای مالی منتهی به […]
مجمع عمومی بانک گردشگری برگزار شد
مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده بانک گردشگری در روز پنجشنبه بیستم مهر ماه ۹۶ برگزار شد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این مجمع گزارش هیأت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی ۹۵ به همراه صورتهای مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک در حوزههای مختلف و نیز برنامههای آتی قرار گرفتند.
در آغاز این نشست، علیاصغرسفری، مدیرعامل بانک گردشگری، گزارش هیأت مدیره به سهامداران را قرائت کرد و گفت: رشد و توسعه همه جانبه، ارزشآفرینی پایدار و تلاش برای رسیدن به جایگاهی در خور و شایسته از مهمترین اهداف مدیران و کارکنان بانک گردشگری در سال مالی گذشته بوده است. وی افزود: با بهرهگیری بهینه از امکانات موجود و استفاده از ظرفیتها و نیز فعالیت بانکی مطالعه شده و با برنامه توانستیم در بسیاری از حوزهها رشدی قابلقبول داشته باشیم که افزایش تعداد مشتریان، رشد سطح داراییها، افزایش سطح درآمدهای عملیاتی و افزایش تعداد کاربران خدمات بانکداری الکترونیک از مهمترین نمونههای این عملکرد رو به جلو هستند.
مدیرعامل بانک گردشگری در ادامه با بیان گزارش آماری از عملکرد بانک تأکید کرد: ما به عنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در بخش گردشگری، توانستیم تأمین اعتبار و اجرای پروژههای بزرگ و ملی صنعت گردشگری را در کارنامه سال مالی ۹۵ ثبت کنیم.
این گزارش حاکی است در جریان مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده بانک گردشگری، موفقیتها و دستاوردهایی مانند قرار گرفتن در رتبه ۵۵ در میان صد شرکت برتر کشور، افزایش سهم بازار، افزایش دامنه خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه در حوزه پایانههای فروشگاهی و دستگاههای خودپرداز، پیشرفت چشمگیر در تقویت نهادهای کنترل و نظارت داخلی و ایفای نقش مؤثرتر در حوزه مسؤولیتهای اجتماعی از جمله مهمترین دستاوردهای بانک در سال مالی گذشته عنوان شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.