۲۲۶۳ مناقصه -شهـرداری مهـاباد- آبیاری فضای سبز

 آگهی مناقصه حفظ و نگهداری و آبیاری فضای سبز شهر مهاباد ((مرحله دوم))  شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۳ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۶۳ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶  در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان فضای سبز به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه مجاز […]

 آگهی مناقصه

حفظ و نگهداری و آبیاری فضای سبز شهر مهاباد ((مرحله دوم))

 شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۳ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۶۳ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶  در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان فضای سبز به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه مجاز و صلاحیت دار در رشته خدماتی و فضای سبز) از طریق مناقصه عمومی به مدت یکسال واگذار نماید .

۱-شرح مختصر موضوع مناقصه: حفظ و نگهداری و آبیاری فضاهای سبز شهر، درختان و پارکهای عمومی شهر، هرس، سم پاشی و سایر موارد مربوطه به فضای سبز شهر مهـاباد به مقدار  (۶۴۹/۱۳۲ هکتار) در سطح شهر مهاباد

۲-مبلغ برآورد پروژه و محل تامین اعتبار  ومیزان سپرده شرکت در مناقصه:

الف) مبلغ برآورد پروژه ۲۹٫۴۵۳٫۶۸۲٫۲۷۰ ریال که تامین اعتبار آن از محل درآمدهای عمومی شهرداری می‌باشد.

ب) شرکت کنندگان در مناقصه باید میزان ۵ درصد مبلغ پیمان رابه عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جاری شماره۰۱/۵۵۵۵۵

شهرداری نزد بانک سپه مرکزی یا نقداً واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.

۳-مهلت ومحل دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می­توانند از تاریخ  ۲۳/۰۷/۹۶ لغایت ۳۰/۰۷/۹۶ با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی  جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی: مهاباد شهرداری مهاباد امور قراردادها مستقر در واحد عمران – واقع چهارراه شیخ بابا مراجعه نمایند.

مهلت و تحویل اسناد مناقصه تا آخر ساعت اداری روز سه‌شنبه مورخه ۰۲/۰۸/۹۶ واحد حراست شهرداری مرکزی بهمراه دریافت رسید تحویل می‌باشد. تبصره ۱) برابر ماده ۱۹ قانون برگزاری مناقصه و مزایده و تبصره‌های  ذیل آن:

جلسه بازگشایی روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۸/۹۶ راس ساعت ۱۳ در اتاق جلسات واقع در ساختمان شهرداری مرکزی مهاباد برگزار می‌گردد . 

۴-متقاضیان بایستی مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب ۶۰/۹۹۹۹۹  نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به واحد امور قراردادهای فنی شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند مضافاً جهت دریافت اسناد مناقصه (فیش واریزی گواهی صلاحیت پیمانکاری آخرین تغییرات شرکت و معرفی‌نامه شرکت الزامی است) .

۵-داوطلبان می‌بایستی تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته وحداقل دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی را کسب کرده باشند. مضافاً اینکه برابر۱۴-۱۵تعهدات پیمانکار، پیمانکارانی که توانایی مالی پرداخت حقوق دوماهه پرسنل تحت امر را داشته و گردش مالی حساب آنها برابر مقررات بانکی پیوست گردد و نیز دارای اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان، حداقل ۲ سال سابقه کار با ادارات دولتی یا شرکتهای خصوصی، داشتن رزومه کاری و رضایت‌نامه کتبی  از کار فرمایان  قبلی را داشته باشند.

۶-کلیه شرکت کنندگان می‌بایستی همزمان نسبت به تهیه اسناد و مدارک مناقصه و تحویل پاکتهای الف-ب- ج برابر مقررات معنونه اقدام نمایند.

۷-رعایت منع مداخله کارکنان دولتی  در رعایت مقررات و بخشنامه‌های شهرداری و مقررات نظام وظیفه عمومی و عدم سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.

۸-ارائه کپی برابر اصل مدارک مربوط به اسناد مناقصه وگواهی امضاء دردفترخانه رسمی صاحبان الزامی است.

۹-کارفرما در رد یا قبول هر یک از پاکات مناقصه و پیشنهادات از قبل و بعد مناقصه مختار بوده و هرگونه ادعا و اعتراض در این راستا از ناحیه شرکت کنندگان مخدوش می‌باشد.

۱۰-هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه به تعداد برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۱-داشتن کد اقتصادی و مقررات حاکم برآن و ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در مراجع مربوط الزامی است می‌بایستی جزء اسناد مناقصه پیوست گردد .

آدرس­: آذربایجان غربی مهـاباد خیابان امام خمینی «ره»– چهارراه شیخ بابا امور قراردادهای حوزه معاونت عمران

-تلفن تماس : ۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴۴

-سایت اینترنتی شهـرداری مهـاباد : www.mahabadcity.ir

 شهــرداری مهــاباد