برگزاری نامناسب مناقصه و مزایدات شهرداری

سخن‌گوی شورای شهر تفرش مطرح‌کرد برگزاری نامناسب مناقصه و مزایدات شهرداری سخنگوی شورای شهر تفرش گفت: با شایعه‌پردازان و لطمه‌زنندگان به منافع شهری در تفرش قاطعانه برخورد می‌شود. عاطفه بیاتی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به فعالیت شورای شهر این شهرستان در انتخاب شهردار اظهار‌کرد: شورای شهر تفرش پس از مشخص شدن نتایج انتخابات […]

سخن‌گوی شورای شهر تفرش مطرح‌کرد

برگزاری نامناسب مناقصه و مزایدات شهرداری

سخنگوی شورای شهر تفرش گفت: با شایعه‌پردازان و لطمه‌زنندگان به منافع شهری در تفرش قاطعانه برخورد می‌شود.

عاطفه بیاتی در گفت‌و‌گو با تسنیم با اشاره به فعالیت شورای شهر این شهرستان در انتخاب شهردار اظهار‌کرد: شورای شهر تفرش پس از مشخص شدن نتایج انتخابات و ترکیب جدید شورای و با توجه به توانمندی‌‌ها و ظرفیت اعضا و با بررسی مشکلات شهرداری و ریشه‌یابی عوامل به‌وجود آورنده این مشکلات که بدهی به پیمانکاران، حقوق معوق پرسنل شهرداری، عدم شفافیت مالی و پروژه‌های نیمه تمام عمده آنها بود که عملکرد ضعیف شهرداری در حوزه مالی را به وضوح نمایان کرد.

وی افزود: عدم برگزاری مناسب مناقصات و مزایداتی شهرداری، منطقی نبودن بودجه، هزینه کردهای غیرمتعارف در بخش‌هایی که غیرضرور بود و ناهماهنگی درآمد و هزینه‌کرد شهرداری تفرش از مهم‌ترین دلایل آنها بود و با توجه به وجود محمد شاکری و به‌کارگیری تخصص وی در حوزه عمران وشهرسازی و مساعدت بر لزوم همکاری دربخش فنی‌وشهرسازی شهرداری تفرش، تمام اعضای شورا با اتفاق مانند مهم‌ترین شاخصه و معیار برای انتخاب شهردار جدید را تبحر و تخصص در حوزه مالی قرارداد تا بتواند مشکلات مالی چندین و چند ساله شهرداری تفرش را برطرف کند.

سخنگوی شورای شهر تفرش تصریح‌کرد: با توجه به خواست اکثریت مردم تفرش که خواهان شهردار بومی بودند افرادی از سوی هریک از اعضا به‌ شرح زیر به صحن شورا معرفی شدند.

بیاتی بیان‌کرد: براین اساس علی لطفی، محمود پنج‌گنج، مجید قنبری، محمدشاکری، علیرضاحیدری، هادی ابراهیمی‌فر، محمدصادق‌سعدی، امیرمحمد‌پور، حبیب‌عسگری، فرهادجعفریان، مهدی‌گنجعلی سید‌محمدحیدری، بهرنگ عقیلی‌نسب و عاطفه بیاتی سعید احمدجعفری، عبدا… لطفی را به عنوان گزینه شهرداری تفرش معرفی کردند.

وی ادامه‌داد: بعد از یک مرحله رأی‌گیری تعدادی از گزینه‌ها حذف و در نهایت ۸ نفر برای ارایه برنامه‌های خود به صحن شورا دعوت شدند.

سخن‌گوی شورای‌شهر تفرش خاطرنشان‌کرد: پس از بحث و بررس ی‌و ارایه برنامه‌ها و انصراف تعدادی از گزینه‌هاهادی ابراهیمی‌فر، امیر محمد‌پور و عبداله لطفی برای رای‌گیری انتخاب شدند.

‌بیاتی عنوان‌کرد: پس از این و در نهایت اعضای شورای شهر تفرش با نظر جمعی درباره حضور فردی توانمند در حوزه مالی و بومی در نهایت عبدا… لطفی را که سابقه ۲۳ سال کار و فعالیت در حوزه مالی در کمیته امداد که همانند شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و سازوکار مالی مشابهی را دارد و همچنین یک دهه فعالیت در حوزه مدیریت در پست‌هایی همچون معاونت، قائم مقام، بازرس و حراست که توانایی وی را در زمینه مدیریت منابع انسانی با تأکید بر چگونگی مدیریت افراد با تمرکز بر سیاست‌ها و سیستم‌ها در راستای اهداف استراتژیک سازمانی بسیار مطلوب کرده و کارنامه‌ای شفاف در پاکدستی که در پرونده کاری وی مشهود بود را لایق خدمت به مردم شهر تفرش دانسته و به عنوان شهردار منتخب خود معرفی کرد.

وی ادامه‌داد: شورای شهر تفرش با تقدیر از مردم شریف تفرش که به‌جوانان شهر تفرش اعتماد کرده و سکان هدایت شورای شهر را به آنان سپرده است اطمینان می‌دهد که از این مهم صیانت کرده و تمام توان خود را در راستای بهبود اوضاع شهر و شهرداری به‌کار می‌گیرد و به افراد معدودی که هیچ تعصبی به شهر خود ندارند و منافع خود را با این انتخاب در خطر می‌بینند و با تخریب، شایعه پراکنی و اظهارات کذب سعی در وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها و زیر سؤال بردن منتخبان مردم برای پیشبرد مقاصد شخصی وگروهی خود هستند هشدار می‌دهد که شورای شهر پنجم تحت هر شرایطی استقلال عمل داشته و برخلاف گذشته مشکلات شهر را در داخل شورای شهر حل وفصل می‌کند.

 

سخنگوی شورای شهر تفرش اضافه‌کرد: بنابراین در صورت ادامه دادن به این‌گونه رفتار مضبوحانه که سبب لطمه زدن به منافع شهر و ایجاد نگرانی و تشویش در اذهان عمومی می‌شود تحمل نمی‌کند و برخورد قاطع می‌کند.