بهره‌برداری از ۶۲ طرح صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز

بهره‌برداری از ۶۲ طرح صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از بهره‌برداری ۶۲ طرح صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، جهانگیرشاهمرادی گفت: میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۴۲۹۸ میلیارد ریال می‌باشد که با […]

بهره‌برداری از ۶۲ طرح صنعتی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از بهره‌برداری ۶۲ طرح صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی دولتی استان البرز خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، جهانگیرشاهمرادی گفت: میزان سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۴۲۹۸ میلیارد ریال می‌باشد که با بهره‌برداری از واحد تولیدی مذکور برای ۱۳۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: صنایع کوچک در رونق اقتصادی و شناسایی پتانسیلهای بالقوه و بالفعل صنعت، برای شکوفایی توانمندی‌‌ها و ظرفیت‌های استان و کشور، نقش مهم، حیاتی و غیرقابل انکار دارد.

شاهمرادی گفت: توسعه صنایع کوچک در نوآوری، اشتغال، سهم ارزش افزوده و بهره‌وری، میزان سودآوری، رقابت‌پذیری و میزان سرمایه‌گذاری در صنعت و اقتصاد تأثیرگذار است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز افزود: اجرای زیرساخت‌ها در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی، موجب پویایی و فعال شدن شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی شده و رغبت سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال را به دنبال خواهد داشت.