مزایده بهره‌برداری از کارگاه رویه‌کوبی واقع در محوطه ایستگاه راه‌آهن تهران

مزایده بهره‌برداری از کارگاه رویه‌کوبی واقع در محوطه ایستگاه راه‌آهن تهران مزایده بهره‌برداری از کارگاه رویه‌کوبی واقع در محوطه ایستگاه راه‌آهن تهران توسط شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برگزار می‌شود. به گزارشمناقصه مزایده  علاقه‌مندان برای شرکت در این مناقصه تا پایان وقت اداری روز یک شنبه ۳۰ مهر ماه فرصت دارند تا اسناد مناقصه را دریافت […]

مزایده بهره‌برداری از کارگاه رویه‌کوبی واقع در محوطه ایستگاه راه‌آهن تهران

مزایده بهره‌برداری از کارگاه رویه‌کوبی واقع در محوطه ایستگاه راه‌آهن تهران توسط شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا برگزار می‌شود.

به گزارشمناقصه مزایده  علاقه‌مندان برای شرکت در این مناقصه تا پایان وقت اداری روز یک شنبه ۳۰ مهر ماه فرصت دارند تا اسناد مناقصه را دریافت کنند و فرصت اعلام پیشنهادهای آنها ۱۰ آبان ماه می‌باشد.

قیمت اسناد مناقصه یک‌صد هزار ریال است که باید به حساب شماره ۰۱۰۸۸۸۴۹۶۵۰۰۵ با کد شناسه ۱۷۳۴۰۰۰۵۵ نزد بانک ملی ایران شعبه انبار توشه به نام حساب درآمد شرکت رجا واریز شود.

 شایان ذکر است میزان ‌سپرده‌ شرکت ‌در مزایده، ۵۰ میلیون ریال است که به صورت ضمانتنامه‌ بانکی یا یک‌ فقره‌ چک‌ تضمینی‌ بانکی‌ در وجه شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از شرکت‌کنندگان در مناقصه دریافت می‌گردد.

 

ساعت و روز تشکیل جلسه مزایده نیز ساعت ۱۵روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه است که در همان محل دریافت اسناد مناقصه، دفتر گروه قرارداد‌های اجرایی شرکت واقع در خیابان کریم‌خان زند نبش سنایی پاکت‌های پیشنهادها باز می‌شود.