کیفیت و تأمین نظر مصرف‌کننده رمز رونق تولید داخلی است

کیفیت و تأمین نظر مصرف‌کننده رمز رونق تولید داخلی است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، کیفیت و تأمین نظر مصرف‌کننده را عامل رونق تولید داخلی و سبب تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در بازدید از واحد‌های صنعتی اظهار داشت: یکی از […]

کیفیت و تأمین نظر مصرف‌کننده رمز رونق تولید داخلی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، کیفیت و تأمین نظر مصرف‌کننده را عامل رونق تولید داخلی و سبب تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در بازدید از واحد‌های صنعتی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که امروز می‌تواند به بقای واحد تولیدی و ایجاد رونق در تولیدات داخل کمک کند، به‌روزرسانی محصولات و حرکت در مسیر خواست و تأمین نظر و سلایق مصرف‌کننده است.

وی با بیان این‌که در گذر زمان ذائقه و سلایق مصرف‌کنندگان نیز تغییر می‌کند گفت: نمی‌توان با این استدلال که کالایی با طرحی مشخص طی یک دهه گذشته مورد استقبال قرار گرفته همچنان بازار داشته باشد، لذا برای تداوم حضور در بازار ایجاد تغییر و توجه به سلایق امری اجتناب‌ناپذیر است.

طیبی نژاد تولیدکنندگان بزرگ و مطرح بین‌المللی و داخلی را مد نظر قرارداد و افزود: اگر می‌بینیم برخی تولیدکنندگان داخلی علی‌رغم مشکلات بازار همچنان تولید می‌کنند و یا به‌دنبال توسعه واحد صنعتی و بازارهای جدید هستند به دلیل توجه به نیاز بازار و ذائقه مصرف کننده است.

وی کیفیت را یکی دیگر از عوامل مؤثر در این بخش معرفی کرد و بیان داشت: مردم ایران و حتی مصرف کننده گان خارج کشور همواره به‌دنبال کالا و محصولات با کیفیت بالا هستند و بسیاری از محصولات داخلی که با کیفیت بالا تولید می‌شوند همواره مورد توجه قرار گرفته و توانسته‌اند در بازارهای خارجی حضوری جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: به‌عنوان مثال وقتی تولیدکنندگان سوهان استان، به‌عنوان شیرینی سوغات قم به سمت تولید محصولاتی با کیفیت بالا حرکت کردند، موفق شدند محصولات خود را به صورت تجاری با حجم بالا در بازارهای بزرگ داخل بعد از ده‌ها سال به صورت رسمی به بازارهای خارج کشور عرضه کنند و مورد استقبال قرار گیرد.

 

وی یادآور شد: در خوشه کسب‌وکار سنگ نیز صرفاً با در نظر گرفتن تنها بخشی از سلیقه و ذائقه مصرف‌کننده در بسته‌بندی و نوع محصول شاهد افزایش صد‌ها هزار دلاری این محصول به بازارهای خارجی بودیم.