فولادگر:دولت مطالبات اسفند و فروردین بازنشستگان فولاد را تأمین کند

  نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب مبلغی برای رفع مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت، گفت: با توجه به این‌که این مصوبه همین امروز به تصویب مجلس رسیده و چند روز هم طول می‌کشد تا شورای نگهبان آن را بررسی و ابلاغ کند، دولت مطالبات اسفند و فروردین بازنشستگان […]

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب مبلغی برای رفع مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت، گفت: با توجه به این‌که این مصوبه همین امروز به تصویب مجلس رسیده و چند روز هم طول می‌کشد تا شورای نگهبان آن را بررسی و ابلاغ کند، دولت مطالبات اسفند و فروردین بازنشستگان را از محل دیگری تأمین کند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا فولادگر مصوبات مجلس، مصوبات خوبی برای بازنشستگان فولاد است اما دولت باید حقوق اسفند و فروردین و اردیبهشت این بازنشستگان را به صورت علی‌الحساب از محل دیگری تأمین کند.

 

او همچنین گفت: دولت در برنامه ششم توسعه پیشنهادی را مطرح کرده که صندوق بازنشستگی فولاد در سازمان تأمین اجتماعی ادغام شود. این پیشنهاد موافقان و مخالفانی داشت و در کمیسیون تلفیق برنامه بحث شد دولت به شرطی می‌تواند این کار را انجام بدهد که سال به سال مقداری از بدهی‌اش به صندوق بازنشستگی فولاد را در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار دهد.