شهرداری از خرد کردن پروژه‌های عمرانی در قالب مناقصات خرد خودداری کند

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر شهرداری از خرد کردن پروژه‌های عمرانی در قالب مناقصات خرد خودداری کند رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در نامه‌ای به رییس این شورا به میگلی‌نژاد شهردار بوشهر ۳۱ مورد تذکر داده است. به گزارش جنوب‌نیوز، اکبر توسلی در نامه خود به ابوذر دهدار، خواستار ارسال گزارش ۶ ماهه […]

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر

شهرداری از خرد کردن پروژه‌های عمرانی در قالب مناقصات خرد خودداری کند

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر در نامه‌ای به رییس این شورا به میگلی‌نژاد شهردار بوشهر ۳۱ مورد تذکر داده است.

به گزارش جنوب‌نیوز، اکبر توسلی در نامه خود به ابوذر دهدار، خواستار ارسال گزارش ۶ ماهه شهرداری بوشهر و همچنین اعلام درآمد‌ها و هزینه‌های آن به‌طور ماهیانه به شهروندان شد تا مشخص شود آیا پرداخت‌ها عادلانه و منصفانه با رعایت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها به پیمانکاران بوده است یا خیر؟

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر همچنین خواستار رعایت قانون در عزل و نصب‌های سازمان‌های شهرداری شد و از شهرداری خواست جلسات منظم هیأت مدیره و شورای سازمان‌ها طبق اساس‌نامه ابلاغی و رعایت مصوبات هیأت مدیره را برگزار نماید.

توسلی رعایت استانداردهای لازم در خرید وسایل مبلمان شهری و وسایل پارکی، اخذ استاندارد از سازمان‌ها و ادارات ذی‌ربط در خصوص وسایل بازی، تفریحی و ورزشی در راستای جلوگیری از پلمپ آنها مانند پارک‌های جفره علیباش و مادر را خواستار شد.

وی همچنین از شهرداری خواست قرارداد پروژه‌های عمرانی به صورت مناقصه عمده برگزار شود و شهرداری بوشهر از خرد نمودن و شکستن معاملات به‌طور جدی خودداری کند.

رییس کمیسیون شورای شهر بوشهر با اشاره به طولانی شدن پروژه تقاطع غیرهمسطح آزادی، مشکلات و حساسیت‌های موجود برای این پروژه مهم به شهرداری متذکر شد برنامه زمان بندی جدید جهت اتمام آن را اعلام نموده و رسماً آن را به شورای شهر ارسال کند.

وضعیت مبهم پروژه چرخ و فلک بوشهر از زمان اتمام آن گرفته تا کیفیت آن از دیگر مواردی است که اکبر توسلی به شهردار بوشهر تذکر جدی داد.

برگزاری مناقصات خدمات شهری و فضای سبز در موعد مقرر مطابق با مواد قانونی آیین‌نامه موردنظر، عدم پرداخت هر گونه حقوق به افراد بازنشسته هر چند به صورت پاره وقت طبق قوانین و مقررات تکلیفی از موارد دیگری بود که باعث تذکر توسلی به شهردار بوشهر شد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر همچنین به عدم تمدید قرارداد خدمات شهری توسط شورا اشاره کرد و گفت: دلیل ادامه کار پیمانکار مربوطه مستند به کدام قوانین و مقررات می‌باشد و دلیل وقفه در روند برگزاری مناقصه چیست؟

 

توسلی همچنین از شهردار بوشهر خواست مواردی را که توسط نهادهای نظارتی اعلام می‌شود توسط شهرداری رفع شوند تا از تکرار اشتباهات جلوگیری گردد.