آغاز چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با هفته تربیت بدنی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی : آغاز چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با هفته تربیت بدنی  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز به کار چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی، همزمان با هفته تربیت بدنی در مدارس استان، خبر داد.   […]

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی :

آغاز چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همزمان با هفته تربیت بدنی 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز به کار چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی، همزمان با هفته تربیت بدنی در مدارس استان، خبر داد.  

مهدی دمنه با بیان این مطلب گفت:  در چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی، دانش آموز استان، بر اساس ظرفیت های منطقه ای مدارس در ۱۲ رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بازی های بومی و محلی، كوهپیمایی و طناب كشی در این المپیاد با یكدیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز المپیاد ورزشي درون مدرسه ای در سه دوره قبل افزود: مطابق با برنامه های صورت گرفته، امسال این المپیاد با  مشارکت بیش از ۷۲  هزار دانش آموز استان مركزی در سطح مدارس برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: طرح المپیادهای ورزشي درون مدرسه ای سال قبل با مشارکت، ۶۹ هزار دانش آموز، در ۳۲۰ آموزشگاه استان برگزار شد.

دمنه با اشاره به اینکه تمام مراحل اجرایی این المپیاد از ابتدا تا انتها برعهده دانش آموزان است،اظهار داشت:  برگزاری این المپیاد، بهترین فرصت برای مشارکت دانش آموزان و تمرین تقویت اعتماد به نفس در آنان است .

 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  نقش پررنگ دبیران تربیت بدنی در اجرای موفق این المیپاد ورزشی در مدارس اظهار داشت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی در چهارمین سال پیاپی و با هدف تقویت روحیه خود باوری در دانش آموزان ، ایجاد شور و نشاط در مدارس، مشارکت بیشتر اولیاء در امور مدرسه و تکمیل فعالیت های  درس تربیت بدنی اجرا می شود.