واکنش سایت روسی به حضور ستاره‌ها در لیگ کشتی ایران

واکنش سایت روسی به حضور ستاره‌ها در لیگ کشتی ایران  یک سایت روسی در گزارشی ویژه به بررسی رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران و حضور آزاد و فرنگی‌کاران نامدار خارجی در این مسابقات پرداخت. به گزارش مهر، در این گزارش آمده است: «رقابت‌های لیگ ایران در دو رشته آزاد و فرنگی در دو گروه برگزار […]

واکنش سایت روسی به حضور ستاره‌ها در لیگ کشتی ایران

 یک سایت روسی در گزارشی ویژه به بررسی رقابت‌های لیگ برتر کشتی ایران و حضور آزاد و فرنگی‌کاران نامدار خارجی در این مسابقات پرداخت.

به گزارش مهر، در این گزارش آمده است: «رقابت‌های لیگ ایران در دو رشته آزاد و فرنگی در دو گروه برگزار شد که مسابقات فینال این رقابت‌ها روز دوم آبان‌ماه در کاشان برگزار می‌شود.»

در ادامه این گزارش به حضور پرتعداد مدال آوران روس از جمله چهره‌هایی همچون ماگومد قربان‌علی‌اف، بخان‌گویگریف، ولادیسلاو بایتسایف، آرتیوم‌گبکوف و آلان‌گوگایف در این رقابت‌ها اشاره شده است. بخش‌هایی از این گزارش نیز به حضور چند چهره مطرح و نامدار کشتی از دیگر کشور‌ها از جمله گنوپتریاشویلی قهرمان جهان از گرجستان اختصاص داده شده است.

 

این سایت در پایان نیز از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه در ایران خبر داده است.