معاون وزیر کار عنوان ‌کرد:اقتصاد دولتی دیگر کارآیی ندارد

  سیدحمید کلانتری با تأکید بر این‌که قوانین‌ و مقررات نیازمند اصلاح هستند، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نگرش‌‌‌ها باید تغییر و بهبود فضای کسب‌ و کار محقق شود. به گزارش ایمنا، معاون وزیر کار گفت: برای توسعه سرمایه‌گذاری و رونق آن نیازمند تغییر نگرش‌ها، حذف موانع، بهبود فضای کسب‌ و کار و مشارکت‌جویی هستیم […]

 

سیدحمید کلانتری با تأکید بر این‌که قوانین‌ و مقررات نیازمند اصلاح هستند، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نگرش‌‌‌ها باید تغییر و بهبود فضای کسب‌ و کار محقق شود.

به گزارش ایمنا، معاون وزیر کار گفت: برای توسعه سرمایه‌گذاری و رونق آن نیازمند تغییر نگرش‌ها، حذف موانع، بهبود فضای کسب‌ و کار و مشارکت‌جویی هستیم تا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرایی شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اظهار داشت: اولین مسأله‌ای که زمینه سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کند نگاه مردم هر استان و دیدگاه‌های فرهنگی است. اصلاح قوانین ‌و مقررات با هدف بهبود فضای کسب‌ و کار و اجرایی شدن آن به عنوان دومین گام در زمینه سرمایه‌گذاری بوده که تلاش همه دست‌اندرکاران این بخش را طلب می‌کند.

کلانتری با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی برای گرفتار نشدن سرمایه‌‌داران در بوروکراسی‌های اداری تأکید ‌کرد: باید سطح مشارکت پذیری در استان را افزایش دهیم و از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استقبال کنیم.

 

وی با بیان این‌که خصوصی‌سازی باید به معنای واقعی در کشور اتفاق بیافتد، گفت: دنیا سال‌هاست دانسته که اقتصاد دولتی دیگر جوابگو نیست و ما نیز در این راستا باید به سمت اقتصاد تعاون محور پیش برویم.