دو کلام هم از مادر عروس!

دو کلام هم از مادر عروس!      بسیار خرسند و شادمانیم که سرکارعلیه هیلاری خانم کلینتون، بعد از مدت‌ها افسردگی و دپرسینگ ناشی از شوکه شدن لحظه آخری، بالاخره خودشان را جمع و جور کردند و فرصتی به همگان دادند که کلامی هم از مادر عروس بشنوند! شنیده شده که نامبرده هم در رابطه با […]

دو کلام هم از مادر عروس!

     بسیار خرسند و شادمانیم که سرکارعلیه هیلاری خانم کلینتون، بعد از مدت‌ها افسردگی و دپرسینگ ناشی از شوکه شدن لحظه آخری، بالاخره خودشان را جمع و جور کردند و فرصتی به همگان دادند که کلامی هم از مادر عروس بشنوند! شنیده شده که نامبرده هم در رابطه با افاضات جناب ترامپ، فرمایشاتی بس مبسوط فرموده‌اند و سخنان این رقیب قدیمی را باعث و بانی تحقیر آمریکا در دنیا اعلام کرده‌اند! البته اگر از برخی دوستان که دو مرتبه یاد «قال کلینتون» و  «قال هیلاری» افتاده‌اند و با آب‌وتاب و شرح و بسط حرف‌های ایشان را نقل‌قول می‌کنند، بگذریم، جالب‌انگیز است که این علیامخدره که دونالدجان، ایشان را مادر داعش خوانده‌اند، در این شیرتوشیری تئوری ترامپ دیوانه، فرصت را غنیمت شمرده و در مذمت و شماتت ترامپ داد سخن می‌گوید و بعد از مدت‌ها در کمین نشستن، قابلیت خود را در شناگری و زیرآبی رفتن، به رخ حریف دیرینه می‌کشد.

اینگونه که از حرف‌های ایشان بر می‌آید، لابد آمریکا همیشه و همواره سربلند و سرافراز و مدافع حقوق بشر و پر از افتخار و کشوری نمونه در دموکراسی و صلح‌طلبی و صداقت و شرافت بوده است و یکهویی با چند جمله ترامپ‌خان، شرمندگی و حقارت به بار آمده است.

در این‌که مستر ترامپ کلاً علاقه فراوانی به خل‌بازی و عدم ثبات رفتاری و هیاهو و بزن‌بهادری دارد، حرفی نیست، این‌که جنابشان قصد و غرض شوم و خطرناکی در سر می‌پرورانند هم اظهرمن‌الشمس است، اما این‌که هیلاری‌خانم کلینتون با ۴ تا انتقاد و تمسخر ترامپ، یک دفعه بشود دایه دلسوزتر از مادر و حرف حساب‌زن و برای تأیید حرف‌ها و سخنان خودمان، از ایشان مایه بگذاریم، دیگر از آن حرفاست که در کت هوشنگ‌خان نمی‌رود!

این خانم خانم‌ها، زحمت بکشند به جای حرافی و لن ترانی، به پشت سر خود نگاهی بیندازند و اگر از آنچه کرده‌اند، شرمنده نیستند، لااقل به ۴ تا جمله بی‌حساب و کتاب و بی‌دروپیکر رییس‌جمهور محبوب کشور یانکی‌ها، خرده نگیرند که اگر قرار است آقا ترامپ رو سیاهی به بار بیاورند، تو خود زغال‌فروشی هستی مبرز!

اگر نظر هوشنگ خانی ما را بخواهید، باید معروض دارم که این قیافه حق به جانبی که هیلاری‌خانم برای خودشان اختیار می‌کنند و اظهار تعجب و تأسفی که در چهره و بیان خود داشته و آن را به خوبی و هنرمندی بازی می‌کنند، اگر خطر و نیش و زهرش بیشتر از گزافه‌گویی‌های ترامپ و هم‌‌‌قطارانش نباشد، قطعاً کم‌تر نیست، دایه‌های دلسوزتر از مادری که مادر فولاد زره از آب درآمده‌اند، آب نیست وگرنه ایشان هماره شناگران قابلی بوده‌اند و خواهند بود!

هوشنگ خان