۲۲۶۸ مزایده – اداره کل راه و شهرسازی خوزستان- فروش واحد تجاری

آگهی مزایده عمومی یک مرحله‌ای (نوبت اول) اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درنظر دارد مزایده ۱ واحد تجاری کوی اندیشه دزفول را طبق مشخصات و شرایط ذیل از طریق مزایده به صورت ۳۵% نقد و مابقی اقساط با نرخ بهره ۱۸% و مدت بازپرداخت ۳ ساله به فروش برساند. ۱-مبلغ تضمین شرکت در مزایده: […]

آگهی مزایده عمومی یک مرحله‌ای

(نوبت اول)

اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درنظر دارد مزایده ۱ واحد تجاری کوی اندیشه دزفول را طبق مشخصات و شرایط ذیل از طریق مزایده به صورت ۳۵% نقد و مابقی اقساط با نرخ بهره ۱۸% و مدت بازپرداخت ۳ ساله به فروش برساند.

۱-مبلغ تضمین شرکت در مزایده: به شرح جدول ذیل

۲-انواع تضمین شرکت در مزایده: ضمانتنامه بانکی معتبر یا واریز نقدی به حساب تمرکز سپرده سازمان ملی زمین و مسکن به شماره ۲۱۷۳۷۱۲۳۳۰۰۰۰ نزد بانک ملی شعبه اهواز (تضمین هر واحد جداگانه تهیه و ارائه گردد)

۳-ارائه هرگونه چک تضمینی، چک مسافرتی، چک شخصی و بانکی جهت تضمین شرکت در مزایده قابل قبول نمی‌باشد.

۴-زمان و مهلت دریافت اسناد و شرایط مزایده: متقاضیان می‌توانند جهت بازدید از محل و دریافت مشخصات واحدها و فرم پیشنهاد قیمت و پاکات مخصوص مزایده در ساعات اداری مورخ ۳۰/۷/۹۶ لغایت ۹/۸/۹۶ و از طریق سایت مناقصات http://iets.mporg.ir  و اداره راه و شهرسازی دزفول مربوطه اقدام نمایند.

۵-مهلت و محل تحویل پیشنهادها: پاکات مزایده حداکثر تا ساعت ۱۲ مورخ ۲۰/۸/۹۶ به دبیرخانه اداره کل واقع در اهواز- امانیه- خیابان مدرس ساختمان شماره ۱ اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان تحویل گردد.

۶-تاریخ و محل گشایش پاکات مزایده: پاکات مزایده در ساعت ۹ مورخ ۲۱/۸/۹۶ در اهواز- امانیه- خیابان مدرس ساختمان شماره ۱ اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان مفتوح می‌گردد.

شماره مزایده

پلاک

مساحت

(مترمربع)

قیمت پایه هر مترمربع (ریال)

مبلغ کل (ریال)

مبلغ تضمین شرکت

در مزایده (ریال)

نوع کاربری

۹۸-۹۶/م

۱۳۹۹/۳

۳۰

۲۱٫۰۰۰٫۰۰۰

۶۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳۱٫۵۰۰٫۰۰۰

تجاری

۷-پیشنهادهای مشروط، مبهم، مخدوش و فاقد سپرده باطل بوده و ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۸-شرکت کننده درمزایده پاکات مزایده هر پلاک را به صورت جداگانه ارائه نماید. محدویت جهت تعداد پلاک وجود ندارد.

۹-درج شماره پلاک واحد انتخابی بر روی پاکات مزایده الزامی می‌باشد.

۱۰-متقاضیان می‌بایست تضمین شرکت در مزایده را در پاکات الف و برگ پیشنهاد قیمت را در پاکات ج قرار دهند و پس از لاک و مهر نموده پاکات، شماره پلاک واحد درخواستی، موقعیت و موضوع مزایده، و مشخصات کامل خود و آدرس و شماره تلفن را روی پاکات مزایده قید نمایند.

۱۱-حضور شرکت کنندگان در مزایده در جلسه بازگشایی پاکات با ارائه کارت شناسایی معتبر بلامانع می‌باشد.

۱۲-برنده مزایده حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از ابلاغ اداره کل، نسبت به واریز مبلغ قسط اول پیشنهادی به حساب سازمان ملی زمین و مسکن اقدام و اصل فیش واریزی را جهت تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی شهرستان مربوطه تحویل نمایند. درغیر اینصورت تضمین شرکت در مزایده بدون هیچگونه تشریفات قضایی به نفع دولت ضبط می‌گردد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را ندارد. در این صورت عدم پرداخت مبلغ توسط برنده اول، اگر مزایده برنده دوم داشته باشد همان شرایط نیز برای برنده دوم حاکم است.

۱۳-کلیه هزینه‌های انتقال سند، مفاصا حساب دارایی، شهرداری و تسویه حساب مالی و هرگونه هزینه که در مورد واگذاری میباشد، برعهده برنده مزایده می‌باشد.

۱۴-لایحه قانونی منع مداخله وزراء، نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی مصوب سال ۱۳۳۷ حاکم بر این مزایده می‌باشد.