۲۲۶۸ مزایده – اداره كل راه و شهرسازی استان زنجان- فروش املاک تجاری و مسکونی

آگهي مزايده املاک تجاري و مسکونی اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان  اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان در نظر دارد پنج قطعه از زمین‌های با کاربری تجاري و دو واحد آپارتمان مسکونی خود را از طريق مزايده به صورت نقدي به فروش برساند. متقاضیان محترم مي‌توانند جهت اخذ اسناد شركت در مزايده […]

آگهي مزايده

املاک تجاري و مسکونی اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان

 اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان در نظر دارد پنج قطعه از زمین‌های با کاربری تجاري و دو واحد آپارتمان مسکونی خود را از طريق مزايده به صورت نقدي به فروش برساند. متقاضیان محترم مي‌توانند جهت اخذ اسناد شركت در مزايده و نیز هماهنگی جهت بازدید از واحدهای مسکونی از تاريخ ۲۹/۷/۹۶ الي ۹/۸/۹۶ در ساعات اداري به محل اين اداره واقع در زنجان-خیابان خرمشهر-روبروی اداره کل امور مالیاتی- ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان- واحد چاپ و تکثیر مراجعه نمايند.(ضمناً جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت اينترنتي به آدرس www.zanjan.mrud.ir مراجعه فرماييد.)

رديف

آدرس

شماره قطعه

پلاك ثبتي

مساحت(مترمربع)

كاربري

ارزش هر مترمربع(ريال)

قيمت پايه(ريال)

پنج درصد تضمين(ريال)

توضيحات

۱

پونك

۱۱۶

۱۸۰۲۷/۳۸

۳۳/۱۱۶

تجاري

۴۶٫۵۰۰٫۰۰۰

 

۵٫۴۰۹٫۳۴۵٫۰۰۰

 

۲۷۰٫۴۶۷٫۲۵۰

 

زمین دارای سند شش دانگ

۲

پونك

۱۷۳

۱۸۰۶۷/۳۸

۸۰

تجاري

۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰

 

۲٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

۱۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰

 

زمین دارای سند شش دانگ

۳

پونك

۱۹۳

۱۹۵۶۵/ ۳۸

۳۵/۸۸

تجاري

۳۵٫۲۲۰٫۰۰۰

 

۳٫۱۱۱٫۶۸۷٫۰۰۰

 

۱۵۵٫۵۸۴٫۳۵۰

 

زمین دارای سند شش دانگ

۴

پونك

۱۹۴

۱۹۵۶۶/۳۸

۹۴/۸۹

تجاري

۳۵٫۲۲۰٫۰۰۰

 

۳٫۱۶۷٫۶۸۶٫۸۰۰

 

۱۵۸٫۳۸۴٫۳۴۰

 

زمین دارای سند شش دانگ

۵

پونك

۱۹۵

۱۹۵۶۷/۳۸

۳۱/۹۲

تجاري

۳۵٫۲۲۰٫۰۰۰

 

۳٫۲۵۱٫۱۵۸٫۲۰۰

 

۱۶۲٫۵۵۷٫۹۱۰

 

زمین دارای سند شش دانگ

۶

پایین کوه

طبقه اول

۶۱۰۲/۵۷۵۳/۴۲

۶۵/۸۶

مسکونی

۱۹٫۹۶۵٫۳۷۸

۱٫۷۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۸۶٫۵۰۰٫۰۰۰

آپارتمان دارای سند شش دانگ

۷

پایین کوه

طبقه دوم

۶۱۰۵/۵۷۵۳/۴۲

۷۴/۸۵

مسکونی

۱۹٫۹۴۴٫۰۱۷

۱٫۷۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۸۵٫۵۰۰٫۰۰۰

آپارتمان دارای سند شش دانگ

تذکرات:

۱-سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده مندرج است.

۲-آدرس دقیق ردیف ۶ و۷ آگهی، اراضی پایین کوه-فاز ۲-خیابان میلاد۱۰-جنب مسجد امام محمد باقر(ع) مجتمع غله بوده و هر دو واحد مذکور فاقد پارکینگ و انباری می‌باشد.

۳-آخرین مهلت وصول پیشنهاد قیمت توسط پست پیشتاز و یا تحویل حضوری به دبیرخانه ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی(واقع در خیابان خرمشهر-روبروی اداره کل امور مالیاتی) تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۱/۸/۱۳۹۶می‌باشد.

  توجه: (شرکت کنندگان محترمی که پیشنهادات خود را از طریق شرکت پست ارسال می کنند به نحوی زمانبندی نمایند که پاکت‌های پست شده حداکثر تا تاریخ ۱۱/۸/۹۶(یک روز کاری قبل از بازگشایی پاکت‌ها) به دبیرخانه اداره کل واصل گردد.در غیر این صورت پاکت پست شده عیناً به شرکت کننده عودت خواهد شد.)                                     

۴-بازگشایی پاکت‌های حاوی پیشنهادات راس ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۱۳/۸/۱۳۹۶ با حضور شرکت‌کنندگان در محل سالن جلسات  اداره کل(واقع در اراضی پایین کوه- خیابان میلاد- نبش میلاد ۲۱ ) خواهد بود.

 

۵-متقاضیان محترم می‌توانند به منظور رفع ابهام، داشتن هرگونه سئوال و همچنین جهت هماهنگی به منظور بازدید از آپارتمان‌ها به مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی واقع در زنجان-خیابان خرمشهر-ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های ۳  الی ۳۳۷۷۴۸۱۱-۰۲۴ تماس حاصل نمایند.