عمده‌‌ترین تمرکز تجاری طی ۴ سال آتی در بخش IoT است

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری عمده‌‌ترین تمرکز تجاری طی ۴ سال آتی در بخش IoT  است معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: عمده‌‌ترین تمرکز ۴ سال آینده‌ بخش ICT از نگاه تجاری بر روی IoT است. عباسی‌شاهکوه در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات […]

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه رگولاتوری

عمده‌‌ترین تمرکز تجاری طی ۴ سال آتی در بخش IoT  است

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: عمده‌‌ترین تمرکز ۴ سال آینده‌ بخش ICT از نگاه تجاری بر روی IoT است.

عباسی‌شاهکوه در گفت‌وگو با سیتنا پیرامون برنامه‌های سازمان تنظیم مقررات در ۴ سال آتی، گفت: طبیعتاً برنامه‌های ما در چارچوب برنامه‌های وزارت ارتباطات و سرفصل برنامه‌های جناب مهندس جهرمی، وزیر جدید ارتباطات است.

وی ادامه‌داد: برنامه‌ ما در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تمرکز در بخش‌های خدمات و محتوا و استفاده‌ مطلوب‌تر از شبکه‌های ایجاد شده در این راستاست، تا بر این اساس کسب‌وکارهای جدید در حوزه‌ ICT شکل گیرد و اقتصاد دیجیتال با قوت بیش‌تری پیش رود.

عباسی‌شاهکوه، خاطرنشان‌کرد: به عبارت دیگر کل برنامه‌های ما در این راستاست که بتوانیم از شبکه‌های موجود بهترین بهره را در این حوزه ببریم تا کسب‌وکارهای نوین شکل گیرد.

معاون رگولاتوری، ادامه داد: ما نیز باید مقرراتمان را در همین راستا اصلاح کنیم و به سمت مقررات‌زدایی پیش رویم و کمک کنیم تا این حوزه شکل بهتری گیرد.

عباسی‌شاهکوه، در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تأکیدکرد: یکی از دیگر کارهای عمده ما، تکمیل شبکه‌ ملی اطلاعات است. این وظیفه بر عهده‌ وزارت ارتباطات است و به تبع آن، ما نیز این اولویت را در دستور کار داریم.

معاون بررسی‌های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گفت: کار دیگر ما مدیریت بهینه‌ منابع کمیاب مانند فرکانس و نامبرینگ است که اقداماتی در این راستا در دستور کار قرارداده شده و پیگیری می‌شود.

 

عباسی شاهکوه در پایان، عمده‌‌ترین تمرکز ۴ سال آینده از نگاه تجاری را در بخش IoT دانست.