۲۲۷۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان- اصلاح شبکه آب محلات

فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله‌اي نوبت دوم شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد مناقصه مشروحه ذيل را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و بازگشايي پاكت‌ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) […]

فراخوان مناقصه عمومي يك مرحله‌اي

نوبت دوم

شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد مناقصه مشروحه ذيل را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و بازگشايي پاكت‌ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي, مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

موضوع مناقصه: اصلاح شبكه آب محلات مختلف شهر فين

مبلغ برآورد اوليه: ۶،۰۲۷،۸۳۶،۴۷۵ ريال (شش ميليارد و بيست و هفت ميليون و هشتصد و سي و شش هزار و چهارصد و هفتاد و پنج ريال).

( اعتبار پروژه فوق از طريق اسناد اعتباري اوراق مشاركت و اسناد خزانه اسلامي تامين مي‌گردد )

مبلغ تضمين شركت در فرايند ارجاع كار:  ۳۰۲،۰۰۰،۰۰۰ ريال (سيصد و دو ميليون ريال)

رتبه و رشته مورد نظر: ۵ آب

مبلغ خريد اسناد: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ريال به شماره حساب سپهر ۰۱۰۲۹۳۴۹۹۰۰۰۳ بانك صادرات شعبه گلشهر جهت فروش اسناد مناقصه

مهلت زماني دريافت اسناد مناقصه از سايت : از ساعت ۱۲ تاريخ ۲/۸/۹۶ تا ساعت ۱۵ تاريخ ۱۰/۸/۹۶ .

مهلت زماني ارائه پيشنهاد: ساعت ۱۴ مورخ ۲۴/۸/۹۶

زمان بازگشايي پاكت‌ها : ساعت ۱۰  مورخ ۱/۹/۹۶

محل بازگشايي: سالن كنفرانس شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان و حضور يك نفر نماينده از طرف هر يك از پيشنهاد دهندگان در جلسه بازگشايي پيشنهادها آزاد است.

امتياز كيفي لازم : پيشنهادات واصله پس از ارزيابي كيفي مناقصه‌گران و احراز حداقل امتياز لازم (۶۵) بازگشايي خواهد گرديد.

پيشنهاد دهندگان موظف مي‌باشند اسناد مناقصه را از  سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir دريافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارك لازم شامل پاكات الف، ب و ج تهيه و به صورت فايلهاي pdf در سامانه فوق درج نمايند.

ساير جزئيات و شرايط در اسناد مناقصه درج شده است.

 اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاكت‌هاي الف و ارزيابي كيفي آدرس: بندرعباس ‏‏‏- بلوار ناصر – جنب بيمارستان شريعتي شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان (امور قراردادها) تلفن ۸۷-۸۶-۳۳۳۵۰۵۸۲ سايت اينترنتي شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان به نشاني:

WWW.Abfa Hormozgan.com اطلاعات سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه : مركز تماس تهران :۲۷۳۱۳۱۳۱ دفتر ثبت نام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸  .   

روابط عمومي و آموزش همگانی شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان