وزیر صنعت با بیان اینکه شرکتهای کوچک و متوسط کشور به علت ظرفیتشان نتوانستهاند صادرکننده شوند، گفت: استفاده از هلدینگها و شرکتهای تخصصی صادراتی بزرگ میتواند در شکلگیری ارتباط مفید با تولیدکنندگان در داخل و مشتریان در خارج ارتباط مؤثر باشد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از شاتا، محمد رضا نعمتزاده در نشستی با […]
وزیر صنعت با بیان اینکه شرکتهای کوچک و متوسط کشور به علت ظرفیتشان نتوانستهاند صادرکننده شوند، گفت: استفاده از هلدینگها و شرکتهای تخصصی صادراتی بزرگ میتواند در شکلگیری ارتباط مفید با تولیدکنندگان در داخل و مشتریان در خارج ارتباط مؤثر باشد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از شاتا، محمد رضا نعمتزاده در نشستی با صاحبان صنایع بزرگ اظهار داشت: شرکتهای کوچک و متوسط کشور به علت ظرفیتشان نتوانستهاند صادرکننده شوند.
وی گفت: استفاده از هلدینگها، شرکتهای تخصصی صادراتی بزرگ که توان بالایی برای صادرات دارند میتواند در شکلگیری ارتباط مفید با تولیدکنندگان در داخل و مشتریان در خارج ارتباط مؤثر باشد.
وی با بیان اینکه افت قیمت نفت باعث ایجاد جهتگیری مثبت در صادرات غیرنفتی است تصریح کرد: سالها با رویه واردات محصول به نقش مهم توسعه صادرات غیرنفتی بیتوجهی شده بود، در صورتی که رونق کسب و کار و ارتقای توان اقتصادی با توسعه صادراتی امکانپذیر است.
نعمتزاده مشکل عمده توسعه صادرات را در عدم آشنایی به استانداردهای مختلف جهت انعقاد قراردادهای بازرگانی خارجی ذکر کرد.
وی گفت: یک شرکت صادراتی قوی میتواند به سادگی در زیرمجموعه خود به علت ارتباط با صنایع داخلی و تخصصی به امر صادرات اقدام کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.