مناقصه طرح سبزمیدان زنجان با اما و اگرها

مناقصه طرح سبزمیدان زنجان با اما و اگرها سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که طرح سبزه‌میدان نیازمند اصلاح است، گفت: این اصلاحات یا نهایی نشده یا به دست شورای شهر نرسیده و کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است. به گزارش تسنیم، سجادخدایی اظهارکرد: تاکنون انرژی زیادی برای مطالعات مقدماتی طرح سبزه‌میدان و نیز برگزاری […]

مناقصه طرح سبزمیدان زنجان با اما و اگرها

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که طرح سبزه‌میدان نیازمند اصلاح است، گفت: این اصلاحات یا نهایی نشده یا به دست شورای شهر نرسیده و کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است.

به گزارش تسنیم، سجادخدایی اظهارکرد: تاکنون انرژی زیادی برای مطالعات مقدماتی طرح سبزه‌میدان و نیز برگزاری مناقصه و سایر موارد صرف شده اما باید کمیته فنی و کمیته تأمین منابع مالی برای طرح داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که سبزه‌میدان میدان براساس پیش‌فرض‌های طرح قبلی در نظر گرفته شده است، ابرازکرد: باید این طرح اصلاح شود و حجم آن کاهش یابد تا در تعدیل ۲۵ درصد بگنجد.

سخنگوی شورای شهر زنجان با اشاره به این‌که تأیید طرح سبزه‌میدان منوط به اصلاح آن است، بیان‌کرد: این اصلاحات یا نهایی نشده یا به دست شورای شهر نرسیده و به کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است.

وی خاطرنشان‌کرد: خاکبرداری و برخی امور دیگر در محوطه سبزه‌میدان بدون اخذ مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی انجام شده در حالی که باید این مراحل سپری شود.

امامعلی‌دادخواه، عضو شورای شهر زنجان نیز ابرازکرد: برخلاف شعارهای اقتصاد مقاومتی میلیارد‌ها برای دستگاه‌ها و بخش‌هایی که ارتباط کم‌تری با شهرداری دارند هزینه شده است.

وی هزینه‌های میلیاردی برای ورزش فوتبال از طرف شورا و شهرداری را مورد انتقاد قرارداد و گفت: با وجود نامه‌ رسمی بازرسی و تأکید اقتصاد مقاومتی برای ورزشی هزینه شده که هیچ نمود خارجی و حاصلی نداشته است‌.

 

عضو شورای شهر زنجان تصریح‌کرد: درآمدهای شهرداری مصداق بارز بیت‌المال و حق‌الناس است و نباید اسراف شود.