تدوین دستورالعمل ویژه خرید دین در بانک ملی مدیرعامل بانک ملی ایران از طراحی دستورالعمل ویژهای در این بانک به منظور انجام خرید دین برای بازاریان و اجرای آن توسط شعب خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، محمدرضاحسینزاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان […]
تدوین دستورالعمل ویژه خرید دین در بانک ملی
مدیرعامل بانک ملی ایران از طراحی دستورالعمل ویژهای در این بانک به منظور انجام خرید دین برای بازاریان و اجرای آن توسط شعب خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، محمدرضاحسینزاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین(ع) با تأکید بر اینکه نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتریمحور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است.
وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتریمداری را سرلوحه قرارداده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است.
حسینزاده با تأکید بر اینکه خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و ضمانتنامهها باید به درستی برای مشتریان بزرگ تشریح شود، افزود: رونق اقتصادی بازار باید اثر خود را در نظام بانکداری نمایان کند و یکی از این نمودها میتواند در حوزه السی داخلی باشد.
وی با اشاره به اینکه خرید دین یکی از خدمات مهم و مورد نیاز بازاریان است، ادامه داد: بانک ملی ایران دستورالعمل ویژهای به این منظور تهیه کرده که شعب باید به دنبال پیادهسازی آن باشند.
به گفته حسینزاده، مشتریان بزرگ بانک ملی ایران اکنون زیادند و تلاش کارکنان بانک باید حفظ آنها باشد.
وی همچنین طرح مدیر خدمات ویژه را یکی از مهمترین اقدامات بانک برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: این طرح میتواند علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را نیز به بانک جذب کند.
حسین زاده محصولات متنوع و خوش رفتاری کارکنان را از مهمترین عوامل جذب مشتری دانست و خاطرنشان کرد: مدلهای کسب و کار جدیدی در بانک طراحی شده که برای مشتریان بسیار جذاب است. این مدلها به صورت پایلوت عملیاتی شده و نتایج مطلوبی هم داشته است.
وی سامانه بام را یکی از بهترین خدمات بانک در راستای مشتریمداری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه اقبال عمومی به این سامانه خوب بوده و البته افزایش استفاده از آن هم به نفع مشتری و هم به نفع بانک است.
در حاشیه این بازدید، مدیرعامل بانک ملی ایران با تعدادی از همکاران و مشتریان حاضر در شعبه و نیز مسؤولان اداره امور شعب شرق تهران به گفتوگو پرداخت.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.