تدوین دستورالعمل ویژه خرید دین در بانک ملی

تدوین دستورالعمل ویژه خرید دین در بانک ملی مدیرعامل بانک ملی ایران از طراحی دستورالعمل ویژه‌ای در این بانک به منظور انجام خرید دین برای بازاریان و اجرای آن توسط شعب خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضاحسین‌زاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان […]

تدوین دستورالعمل ویژه خرید دین در بانک ملی

مدیرعامل بانک ملی ایران از طراحی دستورالعمل ویژه‌ای در این بانک به منظور انجام خرید دین برای بازاریان و اجرای آن توسط شعب خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی، محمدرضاحسین‌زاده در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین(ع) با تأکید بر این‌که نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتری‌محور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتری‌مداری را سرلوحه قرارداده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است.

حسین‌زاده با تأکید بر این‌که خدمات ارزی، اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه‌ها باید به درستی برای مشتریان بزرگ تشریح شود، افزود: رونق اقتصادی بازار باید اثر خود را در نظام بانکداری نمایان کند و یکی از این نمود‌ها می‌تواند در حوزه ال‌سی داخلی باشد.

وی با اشاره به این‌که خرید دین یکی از خدمات مهم و مورد نیاز بازاریان است، ادامه داد: بانک ملی ایران دستورالعمل ویژه‌ای به این منظور تهیه کرده که شعب باید به دنبال پیاده‌سازی آن باشند.

به گفته حسین‌زاده، مشتریان بزرگ بانک ملی ایران اکنون زیادند و تلاش کارکنان بانک باید حفظ آنها باشد.

وی همچنین طرح مدیر خدمات ویژه را یکی از مهم‌ترین اقدامات بانک برای خدمت رسانی به مشتریان دانست و گفت: این طرح می‌تواند علاوه بر حفظ مشتریان قدیمی، مشتریان جدید را نیز به بانک جذب کند.

حسین زاده محصولات متنوع و خوش رفتاری کارکنان را از مهم‌ترین عوامل جذب مشتری دانست و خاطرنشان کرد: مدل‌های کسب و کار جدیدی در بانک طراحی شده که برای مشتریان بسیار جذاب است. این مدل‌ها به صورت پایلوت عملیاتی شده و نتایج مطلوبی هم داشته است.

وی سامانه بام را یکی از بهترین خدمات بانک در راستای مشتری‌مداری اعلام کرد و گفت: خوشبختانه اقبال عمومی به این سامانه خوب بوده و البته افزایش استفاده از آن هم به نفع مشتری و هم به نفع بانک است.

 

در حاشیه این بازدید، مدیرعامل بانک ملی ایران با تعدادی از همکاران و مشتریان حاضر در شعبه و نیز مسؤولان اداره امور شعب شرق تهران به گفت‌وگو پرداخت.