جلسه هماهنگی مسؤولین شرکت گاز خراسان‌جنوبی برگزار شد

با توجه به آغاز فصل سرما جلسه هماهنگی مسؤولین شرکت گاز خراسان‌جنوبی برگزار شد نخستین جلسه هماهنگی مسؤولین شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی با حضور هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، اعضای هیأت مدیره، رؤسا و مسؤولان واحدهای ستادی و ادارات شرکت گاز استان برگزار گردید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان […]

با توجه به آغاز فصل سرما

جلسه هماهنگی مسؤولین شرکت گاز خراسان‌جنوبی برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی مسؤولین شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی با حضور هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی، اعضای هیأت مدیره، رؤسا و مسؤولان واحدهای ستادی و ادارات شرکت گاز استان برگزار گردید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی، سیدمحمودهاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شرکت گاز در بخش گازرسانی در استان، اظهارداشت: اهمیت نقش گاز در جامعه و پایداری جریان گاز بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اقدامات ارزنده‌ای در راستای گازرسانی در استان انجام شده و می‌طلبد همکاران گرامی در تداوم این برنامه در جهت توسعه امر گازرسانی و پرهیز از هرگونه قطع جریان گاز به ویژه با ورود به فصول سرد سال اقدامات، هماهنگی‌ها و کنترل‌های مراقبتی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به شروع فصول سرد سال، افزود: در این راستا انتظار می‌رود مشترکان گرامی نیز با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی همزمان با شروع فصل سرما، شرکت گاز خراسان‌جنوبی را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌جنوبی با اشاره نام‌گذاری شعار امسال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری تصریح‌کرد: در راستای تحقق شعار سال ضمن تعریف پروژه‌های پژوهشی جدید بایستی ایده‌ها تبدیل به تولید شده و در جهت عملیاتی کردن آن در امور به ویژه جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های فسیلی، تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های آنان، تسهیل فرایند خدمات اشتراک‌پذیری، نصب انشعابات و تجهیزات و ایجاد راهکارهای مناسب جهت بسترسازی گازرسانی به واحدهای صنعتی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی معظم‌له در بخش گازرسانی در استان خراسان‌جنوبی گام‌های اساسی برداشته شود.

 

 در ادامه این جلسه رؤسای واحدهای مختلف شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی به ارایه گزارش عملکرد واحدهای خود در سال ۶ ماهه نخست امسال پرداختند. در پایان مدیرعامل شرکت گاز استان از تلاش و عملکرد مطلوب تمامی واحدهای این شرکت در این مدت قدردانی نمود .