برگزاری مناقصه بین‌المللی برای خرید ۱۵۰ هزار تن گندم آسیایی

از سوی ترکیه صورت گرفت برگزاری مناقصه بین‌المللی برای خرید ۱۵۰ هزار تن گندم آسیایی انجمن غلات منطقه‌ای ترکیه(TMO)، مجموعه‌ای از مناقصات بین‌المللی را برگزار کرد تا مقدار ۱۵۰هزار تن گندم آسیابی را خریداری کند. این مناقصات چهارم آبان ماه به پایان رسید. در این دوره ۱۵ مناقصه جداگانه برگزار شده که در هریک از […]

از سوی ترکیه صورت گرفت

برگزاری مناقصه بین‌المللی برای خرید ۱۵۰ هزار تن گندم آسیایی

انجمن غلات منطقه‌ای ترکیه(TMO)، مجموعه‌ای از مناقصات بین‌المللی را برگزار کرد تا مقدار ۱۵۰هزار تن گندم آسیابی را خریداری کند. این مناقصات چهارم آبان ماه به پایان رسید. در این دوره ۱۵ مناقصه جداگانه برگزار شده که در هریک از آنها TMO به دنبال ۱۰هزار تن گندم آسیابی سرخ بوده است. TMO می‌تواند تا ۲۰ درصد حجم گندم بیش‌تر یا کم‌تری را نسبت به میزان تعیین شده، خریداری کند.

به گزارش غلات نیوز، میزان برداشت محصول گندم در تابستان گذشته مناسب بود اما متأسفانه فقدان گندم آسیابی با کیفیت در این کشور به وجود آمد. حمل‌ونقل گندم به این کشور نیز در بندرهای دریای سیاه و مدیترانه و اتحادیه اروپا که شامل بندرهای انگلیس و دریای بالتیک می‌شود، صورت می‌گیرد.

تجار شرکت‌کننده در این مناقصه اعلام کردند که خرید گندم از این طریق، تأثیری در واردات گندم از روسیه نخواهد داشت. پیشنهادهایی که در این مناقصه ارایه می‌شود، براساس لیره، واحد پول ترکیه است.