قطارهای «خلیج‌فارس» در خدمت هموطنان

قطارهای «خلیج‌فارس» در خدمت هموطنان  قطارهای ۴ تخته خلیج‌فارس شرکت حمل و نقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا- علیه السلام – را در مسیرهای مختلف کشور جا به جا می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا […]

قطارهای «خلیج‌فارس» در خدمت هموطنان

 قطارهای ۴ تخته خلیج‌فارس شرکت حمل و نقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا- علیه السلام – را در مسیرهای مختلف کشور جا به جا می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این مطلب افزود: قطارهای ۴تخته خلیج‌فارس، طی ماه‌های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت و برگشت به مسافران و زائران خدمات ارایه می‌کند.

قیمت بلیت این قطار‌ها در حالت نرمال و در مسیر تبریز- مشهد ۸۰۰ هزار ریال، قزوین – مشهد ۶۵۴ هزار ریال، تهران– تبریز۴۹۰ هزار ریال، تهران- مراغه۲۵۵ هزار ریال، تهران – مهاباد ۴۶۳ هزار ریال و تهران– اصفهان ۳۹۷ هزار ریال می‌باشد.

گفتنی است با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد بالا بسته به ایام و فصول سال ممکن است، کاهش یا افزایش داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای ۴تخته خلیج‌فارس از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی(نوشیدنی- میوهـ تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطار‌ها به مسافران گرامی ارایه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می‌توان دارا بودن سیستم صوتی و تصویری، مجله و روزنامه، سیستم تهویه مطبوع و… یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ و دفاتر فروش بلیت مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی «سفر ارزان» را به نشانی @safararzan1539 راه‌اندازی کرده است.

هموطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش بلیت قطار، قیمت بلیت، موجودی بلیت و… می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

 شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد.