برگزاری مانور آتش‌نشانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کرمان

برگزاری مانور آتش‌نشانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از برگزاری مانور مشترک این سازمان با ارگان‌های مختلف به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان علی‌عسکری، پدافند غیرعامل را همانند مصون‌سازی بدن در برابر […]

برگزاری مانور آتش‌نشانی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از برگزاری مانور مشترک این سازمان با ارگان‌های مختلف به مناسبت هفته پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان علی‌عسکری، پدافند غیرعامل را همانند مصون‌سازی بدن در برابر بیماری‌ها دانست و گفت: مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل را یک اصل برای همیشه دانسته‌اند و توصیه کرده‌اند که نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

وی بیان کرد: اهمیت پدافند غیرعامل برای مسؤولان استان کرمان شناخته شده است و در این رابطه اهتمام جدی دارند.

 

عسکری ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان ششم آبان ماه سال جاری، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، با مشارکت جمعیت هلال احمر استان، بسیج، صنایع مس باهنر و اورژانس کرمان در محل کارخانه سیکل ترکیبی، مانوری در همین خصوص برگزار کرد.