مقررات جدید جهت اخذ رأی!

مقررات جدید جهت اخذ رأی!      شنیده‌ها حاکی از آن است که مقررات جدیدی در دست تهیه است که به موجب آن، هر عزیزی که بخواهد برای گرفتن رأی یا انتخاب شدن جهت یک پست مهم، خود را آماده نماید، اولاً باید این مقررات جدیده را خوب مطالعه کند و همچنین برخی از تکالیف آن […]

مقررات جدید جهت اخذ رأی!

     شنیده‌ها حاکی از آن است که مقررات جدیدی در دست تهیه است که به موجب آن، هر عزیزی که بخواهد برای گرفتن رأی یا انتخاب شدن جهت یک پست مهم، خود را آماده نماید، اولاً باید این مقررات جدیده را خوب مطالعه کند و همچنین برخی از تکالیف آن را قبل از رأی‌گیری انجام داده و به سمع و نظر رأی‌دهندگان محترم برساند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد این مقررات، اینجانب با تلاش بسیار و کشف و شهودی که به انجام رساندم، موفق شدم بخش‌هایی از آن را به دست آورده و خدمت شما ارایه نمایم، از آنجا که این مقررات به‌صورت بسیار محرمانه در حال تدوین است، خواهشمند است بعد از مطالعه آن را به هر نحوی که صلاح می‌دانید، معدوم نمایید تا ردی از آن باقی نمانده و برای بنده و شما گرفتاری، درست نکند!

مقرر گردیده است که هر شخص و یا اشخاصی که خود را برای تصدی یک پست مهم در معرض رأی گذاشته‌اند، قبل از هر چیز اقدام به بررسی دقیق و موشکافانه دستگاهی که قرار است ریاست آن را به عهده بگیرند، نمایند و سیاهه مشکلات فعلی آن را مرقوم کنند و تحویل رأی‌دهندگان محترم قرار دهند تا آنها هم به خوبی با مشکلات آن مجموعه، آشنا شوند و من بعد بخاطر مشکلاتی که از قبل بوده است، دست‌وپاگیر جناب ریاست محترم نشوند!

در بندی دیگر از این مقررات، آمده است که متقاضی محترم! باید جدولی را آماده نماید که در آن با شرح و بسط کامل زمان‌بندی حل مشکلات سیاهه فوق‌الذکر درج گردیده باشد و اگر مشکلی قابل اصلاح نیست، آن را تیتر کرده و دلایل خود را ذیل آن مرقوم نماید!

همچنین با توجه به این‌که لابد و قطعاً فرد مذکور برنامه‌هایی برای اداره دستگاه مربوطه دارد، می‌بایست سیاهه مشکلاتی که قرار است در دوران حضور ایشان به جمع مشکلات قبلی اضافه شود را نیز به‌صورت خوانا و دقیق، ذکر نموده و پیشاپیش از رأی دهندگان، مردم همیشه در صحنه و دیگرانی که خودشان بهتر می‌دانند، حلالیت بطلبد!

در این مقررات جدید، مؤکداً تأکید گردیده است که رییس جدید نمی‌تواند دست به تغییرات گسترده در نیروی انسانی زده و روش اتوبوسی را برای جایگزینی نیرو‌‌ها استفاده نماید و حداکثر می‌تواند نسبت به تغییر معاونان، مدیران کل، رؤسای ادارات، مسؤولین واحد‌‌ها و بخش‌ها، متصدیان و کارمندان جزء، به غیر از مسؤولین خدمات و آبدارخانه، اقدام نماید و برای آوردن نیروهای جدید صرفاً از مترو استفاده نماید.

    متأسفانه بنده فقط توانستم موارد فوق‌الذکر را با تلاش شبانه‌روزی استخراج نمایم و به غیر از موارد، فقط چند عبارت کوتاه دیگر را استحصال نمودم که به نظر می‌رسد به‌عنوان اهداف و یا نکات مهم در این مقررات درج گردیده که آنها را هم به حضور تقدیم می‌نمایم.

–  عدم ایجاد مشکل جدید بسیار اصلح است.

–  کاهش مشکلات قدیم، افضل است.

–  تهاتر مشکلات جدید با قدیم ارجح است.

–  عدم تراکنش مشکلاتی، ابتر است!

–  مقررات جدید خیلی خوب است دست گلتون درد نکنه!

به نظر هوشنگ خانی ما می‌رسد که اگر این مقررات، تکمیل و تأیید و ابلاغ گردد، بخش مهمی از مشکلات مسؤولین محترم در زمان تصدی‌گری پست‌های جدید، مرتفع می‌شود و دیگر وقت گرانبهای خود را صرف این نمی‌کنند که به بالادستی و پایین دستی و یسار و یمین فرق بین مشکلات جدید و قدیم را بازگو کنند و بخاطر انتصابات و اصلاحات و معضلات دستگاه متبوعه خود، توضیح واضحات دهند.

     

هوشنگ خان