۲۲۸۰ مناقصه – شهـرداری مهـاباد- آبیاری فضای سبز

  آگهی مناقصه حفظ و نگهداری وآبیاری فضای سبز شهری مهاباد ((مرحله سوم)) نوبت دوم   شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۳ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۷۵ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶  در نظردارد نسبت به واگذاری پیمان فضای سبز به پیمانکاران واجد شرایط ( رتبه مجاز و […]

  آگهی مناقصه

حفظ و نگهداری وآبیاری فضای سبز شهری مهاباد ((مرحله سوم))

نوبت دوم 

 شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۳ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۷۵ روزنامه مناقصه، مزایده برابر بودجه مصوب سال ۹۶  در نظردارد نسبت به واگذاری پیمان فضای سبز به پیمانکاران واجد شرایط ( رتبه مجاز و صلاحیت دار در رشته خدماتی وفضای سبز) از طریق مناقصه عمومی به مدت یکسال واگذار نماید .

۱-شرح مختصر موضوع مناقصه : حفظ و نگهداری و آبیاری فضاهای سبز شهر ، درختان و پارکهای عمومی شهر، هرس ، سم پاشی وسایر موارد مربوطه به فضای سبز شهر مهـاباد به مقدار(۶۴۹/۱۳۲ هکتار) در سطح شهر مهاباد

۲-مبلغ برآورد پروژه ومحل تامین اعتبار  ومیزان سپرده شرکت در مناقصه:

الف) مبلغ برآورد پروژه  ۲۹٫۴۵۳٫۶۸۲٫۲۷۰ ریال که تامین اعتبار آن از محل درآمدهای عمومی شهرداری می‌باشد.

ب) شرکت کنندگان در مناقصه باید میزان ۵ درصد مبلغ پیمان رابه عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جاری  شماره۰۱/۵۵۵۵۵

شهرداری نزد بانک سپه مرکزی یا نقداً واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.

۳-مهلت ومحل دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می­توانند از تاریخ  ۰۶/۰۸/۹۶ لغایت ۱۰/۰۸/۹۶ با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی : مهاباد  شهرداری مهاباد امور قراردادها مستقر در معاونت فنی و عمران – واقع چهار راه شیخ بابا مراجعه نمایند.

مهلت و تحویل اسناد مناقصه تا آخر ساعت اداری روز شنبه مورخه ۱۳/۰۸/۹۶ به حراست شهرداری مرکزی بهمراه دریافت رسید تحویل می‌باشد. تبصره ۱) برابر ماده ۱۹ قانون برگزاری مناقصه ومزایده وتبصره‌های  ذیل آن :

جلسه بازگشایی  روز یکشنبه  مورخ ۱۴/۰۸/۹۶ راس ساعت ۳۰/۱۰ صبح در اتاق جلسات واقع در ساختمان شهرداری مرکزی مهاباد برگزار می‌گردد . 

۴-متقاضیان بایستی مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب ۶۰/۹۹۹۹۹  نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به امور قراردادهای فنی شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند مضافاً جهت دریافت اسناد مناقصه (فیش واریزی  گواهی صلاحیت پیمانکاری  آخرین تغییرات شرکت و معرفی نامه شرکت الزامی است) .

۵-داوطلبان می‌بایستی تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته وحداقل دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی را کسب کرده باشند. مضافاً اینکه برابر۱۴-۱۵ تعهدات پیمانکار، پیمانکارانی که توانایی مالی پرداخت حقوق دوماهه پرسنل تحت امر را داشته وگردش  مالی حساب آنها برابر مقررات بانکی پیوست گردد و نیز دارای اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان، حداقل ۲ سال سابقه کار با ادارات دولتی یا شرکتهای خصوصی ،داشتن رزومه کاری و رضایت‌نامه کتبی  از کار فرمایان  قبلی را داشته باشند .

۶-کلیه شرکت کنندگان می‌بایستی همزمان نسبت به تهیه اسناد ومدارک مناقصه وتحویل پاکتهای الف-ب- ج برابر مقررات اقدام نمایند.

۷-رعایت منع مداخله کارکنان دولتی  در رعایت مقررات و بخشنامه‌های شهرداری و مقررات نظام وظیفه عمومی وعدم سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.

۸-ارائه کپی برابر اصل مدارک مربوط به اسناد مناقصه وگواهی امضاء در دفترخانه رسمی صاحبان  الزامی است.

۹-کارفرما در رد یا قبول هریک از پاکات مناقصه وپیشنهادات از قبل وبعد مناقصه مختار بوده وهرگونه ادعا واعتراض در این راستا از ناحیه شرکت کنندگان مخدوش می‌باشد ضمناً در این مرحله با حضور یک شرکت کننده هم پاکت پیشنهادات بازگشایی و در صورت ارائه قیمت مناسب وصرفه وصلاح شهرداری کمیسیون مناقصه برنده را مشخص می‌نماید .

۱۰-هزینه چاپ ونشر آگهی مناقصه به تعداد برعهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۱- داشتن کد اقتصادی و مقررات حاکم برآن وارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در مراجع مربوط الزامی است می‌بایستی جزء اسناد مناقصه پیوست گردد .

 

آدرس­: آذربایجان غربی  مهـاباد  خیابان امام خمینی «ره»– چهارراه شیخ بابا  امور قراردادهای حوزه معاونت عمران

–         تلفن تماس : ۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴۴سایت اینترنتی شهـرداری مهـاباد : www.mahabadcity.ir

 شهــرداری مهــاباد