قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی

معاون وزیر صنعت تأکید ‌کرد‌ قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت‌، ‌معدن ‌و تجارت بر قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌‌‌ها تأکید ‌کرد. ‌به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت صنعت، حسن‌یونس‌سینکی اظهار کرد: نکته مهمی که در این مقطع […]

معاون وزیر صنعت تأکید ‌کرد‌

قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی

معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت‌، ‌معدن ‌و تجارت بر قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی در تصمیم‌سازی‌‌‌ها تأکید ‌کرد.

‌به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت صنعت، حسن‌یونس‌سینکی اظهار کرد: نکته مهمی که در این مقطع فضای اقتصادی کشور باید توجه ویژه‌ای شود قانونمند کردن تشکل‌های غیردولتی برای مسؤولیت‌پذیری بخش‌های اقتصادی است.

وی تصریح‌ کرد‌: ‌سعی خواهم کرد تشکل‌ها را قوی‌تر و مسؤولیت‌پذیرتر کنم و اجرای برخی از رفتارهای ممکن قانونی را به این تشکل‌ها بسپارم.

سینکی یادآور ‌شد‌: این مسأله در کنار موضوع‌یابی و ارتقای رشد رفتارهای ‌کارشناسی و تخصصی و حرفه‌ای‌تر کردن تصمیمات یکی ازبرنامه‌های جدی من خواهد بود.

 وی تأکید‌ کرد‌: بدون تردید مشارکت در تصمیم‌سازی‌‌‌ها موضوع اثر بخشی بخش خصوصی خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، ‌معدن‌ و تجارت افزود‌: بدون تردید برنامه‌های معاونت بازرگانی داخلی وزارتخانه ما متأثر از برنامه جامع دولت و وزارتخانه است و تکیه‌گاه آنچه در این دوره خواهم داشت با توجه به اسناد بالا دستی اقتصادی، برنامه‌های رییس‌جمهور محترم و وزیر محترم صنعت، معدن ‌و تجارت بوده و برنامه ۴ ساله منظمی را طراحی خواهم کرد و موضوع این برنامه بدون تردید ارتقای بخش صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

 

سینکی اظهار ‌کرد‌: رویکردهای اقتصادی مسؤولیت اخیر بنده اقتضا می‌کند که یک هم‌پیمایی و یک هم‌افزایی ویژه‌ای را در این ۳ بخش اصلی ایجاد کنیم.