به‌زودی تمامی مناقصات و مزایدات شهرداری تهران اطلاع‌رسانی می‌شود

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اعلام کرد به‌زودی تمامی مناقصات و مزایدات شهرداری تهران اطلاع‌رسانی می‌شود رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در مدیریت شهری جدید تمامی فعالیت‌ها و خدمات شهرداری به اطلاع شهروندان خواهد رسید. امین عارف‌نیا به ایرنا گفت: شهردار تهران محمد‌علی‌نجفی بر اطلاع‌رسانی به هنگام و […]

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اعلام کرد

به‌زودی تمامی مناقصات و مزایدات شهرداری تهران اطلاع‌رسانی می‌شود

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: در مدیریت شهری جدید تمامی فعالیت‌ها و خدمات شهرداری به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

امین عارف‌نیا به ایرنا گفت: شهردار تهران محمد‌علی‌نجفی بر اطلاع‌رسانی به هنگام و شفاف فعالیت‌های مجموعه شهرداری تهران تأکید دارد و به زودی یک پایگاه اطلاع‌رسانی و کانال جدیدی در راستای تکریم ارباب رجوع و اطلاع‌رسانی به هنگام به شهروندان شکل خواهد گرفت.

وی ادامه ‌داد: تلاش خواهیم کرد تمامی مناقصات و مزایدات شهرداری تهران و همچنین قراردادهای بالای یک میلیارد تومان را در سایت‌های خبری و سایر رسانه‌های خبری به اطلاع شهروندان برسانیم.

 

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران خاطرنشان ‌کرد: تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز براساس نیازهای شهروندان طراحی و اجرایی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا مشارکت شهروندان را در اداره بهتر شهر تهران افزایش دهیم.