انتشار فراخوان تأمین مالی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

انتشار فراخوان تأمین مالی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی از سوی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، فراخوانی برای استفاده از تأمین منابع مالی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه‌های مرتبط اعلام شد. به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، طی فراخوانی، با رویکرد فراهم شدن […]

انتشار فراخوان تأمین مالی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی

از سوی ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، فراخوانی برای استفاده از تأمین منابع مالی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه‌های مرتبط اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، طی فراخوانی، با رویکرد فراهم شدن منابع مالی خارجی برای تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، حمایت خود را اعلام کرده است.

ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، با رویکرد بسترسازی در حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی از اهداف این ستاد است و بر این اساس ستاد توسعه فناوری اطلاعات درصدد است تا با دادن وام از منابع خارجی، فعالان این حوزه را برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی کمک ‌کند.

 

براساس این فراخوان دستگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مرتبط می‌توانند درخواست خود را برای استفاده از این فاینانس حداکثر تا روز ۱۸ آبان‌ماه به ستاد فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی ارسال کنند.