مناقصه بهسازی باند ۳۰ ساله فرودگاه اردبیل برگزار شد

بعد از ۱۲ سال‌ مناقصه بهسازی باند ۳۰ ساله فرودگاه اردبیل برگزار شد مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بعد از ۱۲ سال مجوز بهسازی باند اول فرودگاه اردبیل که ۳۰ سال قبل احداث شده است، صادر شد. سید‌فخرالدین‌هاشمی در گفت‌وگو با مهر تصریح‌کرد: به مدت ۱۲ سال است که بهسازی این باند تأکید می‌شود و […]

بعد از ۱۲ سال‌

مناقصه بهسازی باند ۳۰ ساله فرودگاه اردبیل برگزار شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: بعد از ۱۲ سال مجوز بهسازی باند اول فرودگاه اردبیل که ۳۰ سال قبل احداث شده است، صادر شد.

سید‌فخرالدین‌هاشمی در گفت‌وگو با مهر تصریح‌کرد: به مدت ۱۲ سال است که بهسازی این باند تأکید می‌شود و در نهایت با اخذ مجوز تا پایان سال پیمانکار مشغول به‌کار خواهد شد.

وی افزود: مناقصه بهسازی باند برگزار شده و مبلغ آن تا ۱۰۰ میلیارد تومان نیز پیش‌بینی شده است که در ۳ مرحله بهسازی به پیمانکار واگذار خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با تأکید به این‌که فرودگاه اردبیل دارای دو باند متقاطع است، اضافه‌کرد: بعد از آغاز عملیات بهسازی باند، باند اول تعطیل شده و تمامی پرواز‌ها از باند متقاطع انجام می‌شود.

به گفته هاشمی هر چند امکان تأخیر و یا لغو برخی پرواز‌ها وجود دارد اما تعمیر باند به معنی تعطیلی تمامی پرواز‌ها و برنامه پروازی فرودگاه نیست.

 

وی با اشاره به این‌که عملیات بهسازی باند بیش از یک سال زمان نیاز دارد، تأکید‌کرد: پیش‌بینی شده اجرای این مهم به ارتقای کیفیت پرواز‌ها در فرودگاه اردبیل منجر شود.