واکنش وزارت صنعت به گلایهها از خدمات پس از فروش خودروهای چینی مدیر کل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت در واکنش به گلایهها از مشکلات خدمات پس از فروش خودروهای چینی در کشور گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگیهای مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند. به گزارش مناقصهمزایده به […]
واکنش وزارت صنعت به گلایهها از خدمات پس از فروش خودروهای چینی
مدیر کل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت در واکنش به گلایهها از مشکلات خدمات پس از فروش خودروهای چینی در کشور گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگیهای مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از شاتا، مدیر کل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگیهای مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند.
امیرحسینقناتی در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر خدمات پس از فروش خودروهای چینی، تصریحکرد: تمامی خودروسازان داخلی مانند شرکتهای ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور برای تمامی محصولات خود اعم از تولید حاصل از همکاری با شرکتهای چینی مانند دانگفنگ، برلیانس، چانگان، ام ویام، جک و لیفان یا دیگر محصولات تولیدی با نام تجاری ایرانی ملزم به رعایت مفاد آییننامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرفکنندگان خودرو هستند.
وی آموزش کارکنان فنی را از جمله مفاد آییننامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرفکنندگان خودرو دانست و افزود: انطباق تعداد نمایندگی مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت و تعهد در تأمین قطعات یدکی نیز از دیگر مفاد این آییننامه است که خودروسازان ملزم به رعایت آنها هستند.
قناتی با استناد به دستورالعمل شیوه ارایه خدمات پس از فروش موضوع استاندارد ملی شماره ۱۹۱۱۷، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ارزیابیهای ادواری در زمینه وضعیت نمایندگی، کارایی و رضایت مشتریان اقدام میکند که با توجه به آخرین گزارشهای ارایه شده، شاهد روند روبهرشد رضایت مشتریان در زمینه کیفیت خدمات پس از فروش در ۵ سال اخیر هستیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.