استقرار سامانه متمرکز اطلاعرسانی ۱۲۲ در ساری با حضور مدیرعامل و معاون بهرهبرداری و مدیران ستادی و امور آبفاشهری و کارشناسان سامانه ۱۲۲، جلسه استقرار سامانه متمرکز اطلاعرسانی ۱۲۲ در ساری برگزار شد. به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل شرکت در این جلسه، خدماترسانی مطلوب را یکی از اهداف راهاندازی این سامانه به صورت متمرکز […]
استقرار سامانه متمرکز اطلاعرسانی ۱۲۲ در ساری
با حضور مدیرعامل و معاون بهرهبرداری و مدیران ستادی و امور آبفاشهری و کارشناسان سامانه ۱۲۲، جلسه استقرار سامانه متمرکز اطلاعرسانی ۱۲۲ در ساری برگزار شد.
به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل شرکت در این جلسه، خدماترسانی مطلوب را یکی از اهداف راهاندازی این سامانه به صورت متمرکز دانست و تصریحکرد: ارایه خدمات از طریق این سامانه باید در کوتاهترین زمان انجام شود.
ذاکری، ادامهداد: کارشناسان این مرکز به صورت شبانهروزی آماده دریافت گزارشهای مربوط به شکستگی خطوط و هدررفت آب، کیفیت و کمیت آب، شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی هستند.
مدیر سامانه ۱۲۲ شرکت آبفاشهری مازندران نیز در این جلسه اظهارداشت: با استقرار سامانه متمرکز ۱۲۲، مشترکین این شرکت از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش خدمات این سامانه قرار میگیرند.
محمودطالبی، ضمن اشاره به خرید تجهیزات زیرساختی شامل نرمافزارها و سختافزارهای مورد نیاز برای استقرار این سامانه، افزود: طی روزهای آینده رابطین ۱۲۲ از تمامی امور معرفی و کارگاههای آموزشی در راستای آشنایی رابطین با نرمافزارهای مربوطه و چگونگی فعالیت در این سامانه برگزار میشود.
وی، با بیان اینکه برای ارایه خدمات در سطح امور به ۲۲ رابط نیاز داریم، اظهارداشت: در حال حاضر سامانه ۱۲۲در ساری با ۹ کارشناس به صورت شبانهروز درحال فعالیت است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.