یک مدیر نفتی خبر داد هزینه ۷۰ درصدی بودجه شرکت پخش بابت کارمزد و حمل و نقل مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، اجرای طرح برند را نظارت مردم بر مردم عنوانکرد و گفت: با وجود اینکه اجرای طرح برند برای اجراکنندگان مزایایی را به دنبال خواهد داشت اما هیچ الزامی برای تحت پوشش رفتن […]
یک مدیر نفتی خبر داد
هزینه ۷۰ درصدی بودجه شرکت پخش بابت کارمزد و حمل و نقل
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، اجرای طرح برند را نظارت مردم بر مردم عنوانکرد و گفت: با وجود اینکه اجرای طرح برند برای اجراکنندگان مزایایی را به دنبال خواهد داشت اما هیچ الزامی برای تحت پوشش رفتن آن نیست.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، سیدمحمدرضاموسویخواه در نشستی با مدیران مناطق که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: ۷۰ درصد بودجه شرکت ملی پخش بابت کارمزد و حمل نقل هزینه میشود.
وی با بیان اینکه توزیع، نظارت و تأمین فرآوردههای نفتی برعهده شرکت ملی پخش است، اظهارکرد: با اجرای این طرح، علاوه بر کاهش هزینهها، نقش نظارتی دولت در این حوزه افزایش و نقش اجرایی آن کاهش خواهد یافت.
موسویخواه مجاری عرضه سوخت و شرکتهای حمل و نقل را دو بال اصلی در توزیع سوخت نام برد و افزود: برای شفافسازی در برخی زمینهها تغییراتی در دستورالعملهای اولیه داده شده و اصلاحیهها همه نشاندهنده آن است که این شرکت به منظور هر چه بهتر اجرا شدن طرح و منتفع شدن بخشهای مربوطه، تمام تلاش و توان خود را بهکار گرفته است.
وی با بیان اینکه اقدامات شاخص و تلاش خوبی در مناطق انجام شده که مستلزم تلاش بیشتری است، از مدیران مناطق خواست تا به منظور انجام هماهنگی و ایجاد انسجام بیشتر در میان بخشها، نشستهایی را با مجاری عرضه، شرکتهای حمل و نقل، شرکتهای برند و همچنین انجمن صنفی برگزار و نتیجه را در گزارشی به ستاد اعلام کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی اطلاعرسانی دقیق و شفاف در اجرای طرح برند از سوی مدیر و مسؤولان مناطق را در دستور کار قرارداد و گفت: در این زمینه برخی دادههای درست و نادرست در مراکز سیاسی و اجتماعی در استانها و متعاقب آن در کشور انتشار مییابد که انتظار میرود به منظور آگاهی بیشتر از اجرای این طرح، اطلاعرسانی دقیقی انجام شود.
وی ادامهداد: هدف این است که با تعامل و ایجاد آرامش در دو بخش اصلی آماری (مجاری عرضه و شرکتهای حمل و نقل) این طرح را با اطمینان خاطر بیشتر اجرایی کنیم.
موسویخواه عنوانکرد: در حال حاضر شرکت ملی پخش به عنوان یک شرکت خدماتی شناخته شده و از تأمین تا توزیع و نظارت را برعهده دارد، در حالیکه وظیفه این شرکت باید حاکمیتی و نظارتی باشد و وظایف پاییندستی که خیلی هم مهم است، به بخش خصوصی واگذار شود.
وی در بخشی از سخنان خود اصلیترین موضوع در بخش حمل و نقل را عقد قرارداد بلندمدت شرکتهای زنجیرهای با شرکتهای حمل و نقل برشمرد و گفت: شرکتهای زنجیرهای مکلف هستند با عقد قراردادهای بلندمدت، امنیت شغلی را برای این بخش ایجاد کنند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریحکرد: از همین امروز این آرامش را در بخش حمل و نقل کشور ایجاد کنید و اگر نیازی هست کارگروهی از ستاد در مناطق حضور پیدا کنند و وظیفه ما ارایه پاسخ شفاف است.
وی اظهارکرد: اعتبار ۴۸ ساعته برای شرکتهای برند نیز از سوی مدیریت مالی شرکت ملی پخش اعلام و ابلاغ شده و اگر سؤالی و موضوعی در این زمینه هست اطلاع دهید تا پیگیری کنیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.