مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت عنوان کرد ارزیابی ادواری وضعیت نمایندگی خودروسازان مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارزیابی ادواری این وزارتخانه نسبت به وضعیت نمایندگی خودروسازان داخلی و چینی خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت صنعت، امیرحسینقناتی در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی […]
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صمت عنوان کرد
ارزیابی ادواری وضعیت نمایندگی خودروسازان
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت از ارزیابی ادواری این وزارتخانه نسبت به وضعیت نمایندگی خودروسازان داخلی و چینی خبر داد.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از وزارت صنعت، امیرحسینقناتی در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر خدمات پس از فروش خودروهای چینی، تصریحکرد: تمامی خودروسازان داخلی مانند شرکتهای ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمانموتور برای تمامی محصولات خود اعم از تولید حاصل از همکاری با شرکتهای چینی مانند دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، امویام، جک و لیفان یا دیگر محصولات تولیدی با نام تجاری ایرانی ملزم به رعایت مفاد آییننامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرفکنندگان خودرو هستند.
مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت، آموزش کارکنان فنی را از جمله مفاد آییننامه اجرایی قانون حمایت حقوق مصرفکنندگان خودرو دانست و افزود: انطباق تعداد نمایندگی مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت و تعهد در تأمین قطعات یدکی نیز از دیگر مفاد این آییننامه است که خودروسازان ملزم به رعایت آنها هستند.
قناتی با استناد به دستورالعمل شیوه ارایه خدمات پس از فروش موضوع استاندارد ملی شماره ۱۹۱۱۷، گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ارزیابیهای ادواری در زمینه وضعیت نمایندگی، کارایی و رضایت مشتریان اقدام میکند که با توجه به آخرین گزارشهای ارایه شده، شاهد روند روبه رشد رضایت مشتریان در زمینه کیفیت خدمات پس از فروش در ۵ ساله اخیر هستیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.