بانک ملی در نمایشگاه رسانههای دیجیتال گروه بانک، بیمه، بورس- بانک ملی ایران و شرکت دادهورزی سداد با برپایی غرفهای در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال، اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک کردهاند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، در این غرفه، دو محصول بام (بانکداری الکترونیکی […]
بانک ملی در نمایشگاه رسانههای دیجیتال
گروه بانک، بیمه، بورس- بانک ملی ایران و شرکت دادهورزی سداد با برپایی غرفهای در یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال، اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود در حوزه بانکداری الکترونیک کردهاند.
به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ملی، در این غرفه، دو محصول بام (بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران) و پیامرسان «بله» به علاقهمندان و فعالان حوزه دیجیتال معرفی میشود.
«بام» آخرین محصول بانک ملی ایران در زمینه بانکداری الکترونیک و یکی از ابزارهای ارتباطدهنده این بانک با شبکههای اجتماعی است که ویژگیهای منحصر بهفردی در ارایه خدمات بانکی دارد.
«بله» نیز نخستین پیامرسان ایرانی با قابلیت پرداخت بانکی است که تجربه متمایزی را برای کاربران فضای مجازی فراهم میکند.
گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بینالمللی رسانههای دیجیتال از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه در مصلی امامخمینی(ره) آغاز بهکار کرده است و غرفه بانک ملی ایران نیز در سالن اصلی مصلی امامخمینی(ره) روبهروی درب ۸۳ میزبان بازدیدکنندگان است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.