ترک‌تشریفات طرح‌های مختلف بعد از تشکیل شرکت تعاونی توسعه ‌و عمران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان پیشنهاد داد ترک‌تشریفات طرح‌های مختلف بعد از تشکیل شرکت تعاونی توسعه ‌و عمران مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰درصدی طرح مسکن مهر در شهر سمیرم خبر داد و گفت: سال‌های گذشته شاهد مشکلاتی در مسکن مهر سمیرم بودیم که با […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان پیشنهاد داد

ترک‌تشریفات طرح‌های مختلف بعد از تشکیل شرکت تعاونی توسعه ‌و عمران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰درصدی طرح مسکن مهر در شهر سمیرم خبر داد و گفت: سال‌های گذشته شاهد مشکلاتی در مسکن مهر سمیرم بودیم که با تلاش مدیران شهرستانی و استانی رفع شده و به زودی شاهد اتمام این طرح هستیم.

به گزارش ایرنا، محسن‌نیرومند خاطر‌نشان‌کرد: موضوع مسکن مهر در خیلی از شهرستان‌ها به اتمام و بهره‌برداری کامل رسیده اما در شهر سمیرم در سال‌های اخیر با مشکلاتی مواجه بود که با تلاش‌های زیادی حل‌و فصل شد.

وی همچنین با حضور در اولین جلسه هیأت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران سمیرم اظهار‌کرد: به زودی اعضای هیأت مؤسس و دیگر مراحل اولیه تشکیل این شرکت انجام می‌شود.

نیرومند با اشاره به مزایای شکل‌گیری این شرکت برای توسعه منطقه به ویژه در بخش کشاورزی ‌و صنایع وابسته گفت: لازم است حداقل نیم‌درصد از مردم شهرستان در این شرکت عضو شوند اما عضویت مردم تا صددرصد اعضای حقیقی نیز می‌تواند محقق شود.

وی خاطر‌نشان‌کرد: کلیه اداره‌ها و سازمان‌ها نیز می‌توانند بعد از تشکیل شرکت تعاونی توسعه‌ و عمران، مناقصه‌های طرح‌های مختلف خود اعم از عمرانی و غیرعمرانی را با ترک‌تشریفات به این شرکت واگذار کنند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمیرم نیز در بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از طرح‌های مسکن مهر سمیرم، گفت: ۱۸ واحد مسکن مهر محله مهدیه تحویل متقاضیان شده و ۵۰ واحد دیگر نیز در حال تحویل به مردم است.

سیدمهدی‌قائم‌مقامی افزود: در ۶۰ واحد باقی مانده نیز شاهد ۹۰درصد پیشرفت کار ساختمان‌های مهر هستیم.

قائم‌مقامی همچنین از پرداخت بدهی یک میلیاردی به پیمانکار سابق مسکن مهر خبر داد و گفت: با این وجود روند اتمام این طرح با سرعت بیش‌تری ادامه داشته و به زودی شاهد تکمیل صددرصدی همه واحدهای مهر خواهیم بود