۲۲۸۹ مناقصه – شهرداری مهاباد – خدمات شهری

آگهی مناقصه تنظیف رفت و روب ولایه روبی  و برفروبی خدمات شهری مهاباد مرحله دوم (نوبت دوم) شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۲ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۸۹ روزنامه عصر رسانه برابر بودجه مصوب سال ۹۶ در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان خدمات شهری به پیمانکاران […]

آگهی مناقصه

تنظیف رفت و روب ولایه روبی  و برفروبی خدمات شهری مهاباد مرحله دوم (نوبت دوم)

شهـرداری مهـاباد به استناد بند ۲ (مصوبه) شماره ۵ مورخ ۲۸/۰۶/۹۶ شورای محترم اسلامی شهر و برابرآگهی شماره ۲۲۸۹ روزنامه عصر رسانه برابر بودجه مصوب سال ۹۶ در نظر دارد نسبت به واگذاری پیمان خدمات شهری به پیمانکاران واجد شرایط (رتبه مجاز و صلاحیت دار در رشته خدماتی) از طریق مناقصه عمومی به مدت یکسال واگذار نماید.

۱-شرح مختصر موضوع مناقصه: واگذاری خدمات شهری (رفت و روب و تنظیف و حمل زباله و انجام کلیه‌ی امور مربوط به خدمات شهری) بصورت حجمی (۲۴۰۰ هکتار)

۲-مبلغ برآورد پروژه و محل تامین اعتبار و میزان سپرده شرکت در مناقصه:  

الف) مبلغ برآورد پروژه ۵۳٫۳۱۵٫۴۴۴٫۵۹۲ ریال می‌باشد.

ب) شرکت کنندگان در مناقصه باید میزان ۵ درصد مبلغ پیمان را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب جاری شماره۰۱/۵۵۵۵۵

شهرداری نزد بانک سپه مرکزی یا نقداً واریز یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی معتبر ارائه نمایند.

ج)ضمانت‌نامه ارائه شده صرفاً بنام شرکت متقاضی پیشنهاددهنده باید صادرگردیده و مورد قبول اعضای کمیسیون می‌باشد.

د)اعتبارضمانت‌نامه بایدحذاقل سه ماه کامل باشد.

۳-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه:

متقاضیان می­توانند از تاریخ ۱۷/۰۸/۹۶ لغایت ۰۳/۰۹/۹۶ با در دست داشتن معرفی‌نامه کتبی جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی: مهاباد شهرداری مهاباد امور قراردادها مستقر در معاونت فنی و عمران – واقع چهارراه شیخ بابا مراجعه نمایند.

مهلت و تحویل اسناد مناقصه تا آخر ساعت اداری روز یکشنبه مورخه ۰۵/۰۹/۹۶ به حراست شهرداری مرکزی بهمراه دریافت رسید تحویل می‌باشد.

جلسه بازگشایی روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۹/۹۶ راس ساعت ۱۱ صبح در اتاق جلسات واقع در ساختمان شهرداری مرکزی مهاباد برگزار می‌گردد. 

۴-متقاضیان بایستی مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب ۶۰/۹۹۹۹۹ نزد بانک سپه به حساب شهرداری مهاباد واریز و به امور قراردادهای فنی شهرداری جهت دریافت اسناد و مدارک مراجعه نمایند مضافاً جهت دریافت اسناد مناقصه (فیش واریزی گواهی صلاحیت پیمانکاری معرفی‌نامه شرکت الزامی است) .

۵-داوطلبان می‌بایستی تخصص کافی و لازم در زمینه موضوع مناقصه داشته وحداقل دارای گواهی صلاحیت انجام کار را از مراجع ذیصلاح قانونی را کسب کرده باشند. تبصره: مضافاٌ اینکه برنده مناقصه برابر مفاد قرارداد، حقوق دو ماهه اول قرارداد پرسنل تحت امر را پرداخت نماید؛ و نیزگردش  مالی حساب شرکت دارای مانده حساب مورد مقبول بوده و برابر صورتحساب بانکی پیوست (پاکت ب) اسناد مناقصه گردد.(درضمن حساب گردش مالی باید بنام شرکت باشد نه بنام شخص) مضافاً پیمانکار می‌بایست حداقل ۱ سال سابقه کار با ادارات دولتی یا شرکتهای خصوصی، داشتن رزومه کاری و رضایت‌نامه کتبی از کار فرمایان قبلی و طرح بدیع و خلاقانه با استانداردهای قانونی و اجرایی در موارد مشابه باشند و نیز به استناد قانون مدیریت پسماند مصوب سال۱۳۸۳ مجلس شورای اسلامی ماده ۴ این قانون شهرداری مهاباد در نظر دارد طرح تفکیک از مبداء را همزمان با جمع‌آوری زباله اجرا نماید لذا شرکتهای دانش بنیان و وابسته به مراکز علمی و دانشگاهی در ارزیابی فنی بازرگانی اولویت می‌باشند.

۶-رعایت منع مداخله کارکنان دولتی در رعایت مقررات و بخشنامه‌های شهرداری و مقررات نظام وظیفه عمومی و عدم سوء پیشینه کیفری جهت شرکت در ارزیابی الزامی است.

۷-ارائه کپی برابر اصل مدارک مربوط به اسناد مناقصه و گواهی امضاء دردفترخانه رسمی صاحبان الزامی است.

۸-کارفرما در رد یا قبول هر یک از پاکات مناقصه و پیشنهادات از قبل و بعد مناقصه مختار می‌باشد .

۹-هزینه چاپ و نشر آگهی مناقصه به تعداد برعهده برنده مناقصه می‌باشد و می‌بایست قبل از عقد قرارداد هزینه چاپ و نشر آگهی را پرداخت نماید.

۱۰- داشتن کد اقتصادی و مقررات حاکم بر آن و ارائه گواهی ثبت نام ارزش افزوده در مراجع مربوط الزامی است می‌بایستی جزء اسناد مناقصه پیوست گردد .

آدرس­: آذربایجان غربی مهـاباد خیابان امام خمینی «ره»– چهارراه شیخ بابا امور قراردادهای حوزه معاونت عمران

 

-تلفن تماس : ۲۲۳۴۱۴۲-۰۴۴۴          سایت اینترنتی شهـرداری مهـاباد : www.mahabadcity.ir

شهــرداری مهــاباد