بهترین بازیگر جشنواره جهانی کن

بهترین بازیگر جشنواره جهانی کن فقر فرهنگی به خاطر نبود ارایه درست فرهنگ به مخاطب ایجاد می‌شود گروه اجتماعی- شهاب حسینی در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با تأکید بر اصالت منابع انسانی کار پردیس تئاتر تهران را تولید اندیشه دانست و ابراز امیدواری کرد این مرکز موجب شکوفایی استعدادهای جوان شود. به گزارش […]

بهترین بازیگر جشنواره جهانی کن

فقر فرهنگی به خاطر نبود ارایه درست فرهنگ به مخاطب ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی- شهاب حسینی در حاشیه بازدید از پردیس تئاتر تهران با تأکید بر اصالت منابع انسانی کار پردیس تئاتر تهران را تولید اندیشه دانست و ابراز امیدواری کرد این مرکز موجب شکوفایی استعدادهای جوان شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهاب‌حسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از پردیس تئاتر تهران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: پردیس تئاتر تهران می‌تواند یک مجموعه فرهنگی بسیار خوب باشد و در عین حال برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌ها در آن برگزار شود، جایی که نیرو پرورش دهد. من اصالت را به منابع انسانی می‌دهم، منابع انسانی هم نیاز به فضا دارند.

وی درباره موقعیت جغرافیایی پردیس تئاتر تهران عنوان‌کرد: به نظرم امروز شمال و جنوب شهر فقط شاید از منظر مالی و اقتصادی تفاوت داشته باشند و در شرایطی که این سطح از آگاهی و اطلاعات وجود دارد، چیزی به نام شمال و جنوب شهر نداریم. اگر بخواهیم از این منظر یعنی از منظر تلاش برای ساختن آینده نگاه کنیم، اتفاقاً برعکس است. این قدر که در جنوب شهر انگیزه برای رشد و پیشرفت وجود دارد، در جاهای دیگر ممکن است وجود نداشته باشد.

 

حسینی با اشاره به فقر فرهنگی گفت: فقر فرهنگی به خاطر نبود ارایه درست فرهنگ به مخاطب ایجاد می‌شود. زمانی که فقر شناختی وجود دارد. امروز جوان نمی‌تواند مسیر زندگی‌اش را به وضوح ترسیم کند و هویت خود را به درستی تشخیص دهد. چه کار کنیم که هویت‌ها شکل بگیرد؟ باید مردم را به خودشناسی دعوت کنیم. شرایطی را برایشان فراهم کنیم که به کشف و شهود و جستجو بپردازند و ظرفیت‌های درونی‌ خود را کشف کنند. منِ نوعی وقتی کلاس‌های آموزشی استاد سمندریان به وجود آمد، رفتم و تازه فهمیدم که شاید بتوانم بازیگر شوم.