امداد رسانی یک شرکت نفتی به زلزله زدگان کرمانشاه

امداد رسانی یک شرکت نفتی به زلزله زدگان کرمانشاه منطقه غرب با اعزام یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه لودر و همچنین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و تهیه اقلام ضروری به یاری زلزله زدگان شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین شتافت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران-منطقه غرب؛ […]

امداد رسانی یک شرکت نفتی به زلزله زدگان کرمانشاه

منطقه غرب با اعزام یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه لودر و همچنین جمع‌آوری کمک‌های نقدی و تهیه اقلام ضروری به یاری زلزله زدگان شهرستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین شتافت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران-منطقه غرب؛ مهرداد حقیقیان، مدیر منطقه ضمن تسلیت و ابراز همدردی با زلزله زدگان و خانواده‌های داغدار گفت: همکاران ما در همان ساعات اولیه وقوع حادثه، پس از حصول اطمینان از صحت و سلامت خطوط لوله، مخازن، منیفولد‌ها و تجهیزات مراکز انتقال نفت و تأسیسات‌های تابعه به یاری مردم و گروه‌های امدادی شتافتند.

وی بیان داشت: در این راستا یک دستگاه آمبولانس برای انتقال مجروحین و یک دستگاه لودر برای انجام عملیات آوار‌برداری از مناطق زلزله‌زده با هماهنگی مسؤولین استانی به محل حادثه اعزام شدند.

حقیقیان تصریح کرد: در حال حاضر آمادگی خود را برای کمک به مصدومین و آسیب دیدگان اعلام کرده‌ایم. علاوه بر آن کارکنان منطقه نیز در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام پر مصرف برای زلزله زدگان هستند تا بتوانند آنها را با همکاری ستاد بحران استان کرمانشاه میان حادثه دیدگان توزیع کنند.

مدیر منطقه غرب پس از بازدید به عمل آمده از محل وقوع زلزله در شهرستان سرپل‌ذهاب اعلام کرد: از نظر لجستیک و پشتیبانی تا زمانی که شرایط مطلوب و مناسبی در مناطق زلزله‌زده ایجاد شود؛ خودروهای سنگین و ماشین‌آلات ساختمانی منطقه به زلزله‌زدگان کمک‌رسانی می‌کنند.

وی در ادامه از اعلام آمادگی و بسیج همگانی کارکنان منطقه برای کمک به آسیب‌دیدگان خبر داد و گفت: کارکنان منطقه برای یاری رساندن به نیروهای امدادی و مردم آسیب‌دیده، اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمک‌هایی از بسیج شرکت و مناطق خوزستان و تهران به مرکز انتقال نفت پایطاق داده شده که توسط خودروهای منطقه و براساس نیاز بین روستاییان و زلزله زدگان مجموعه مسکن مهر توزیع می‌شود.