تأکید شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر استقرار HSE در واحدهای تولیدی

تأکید شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر استقرار  HSE در واحدهای تولیدی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، حادثه زلزله کرمانشاه را بهترین دلیل و علت بر ضرورت استقرار مدیریت HSE در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در بازدید از شهرک‌های […]

تأکید شرکت شهرک‌های صنعتی قم بر استقرار  HSE در واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم، حادثه زلزله کرمانشاه را بهترین دلیل و علت بر ضرورت استقرار مدیریت HSE در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی استان عنوان کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیرطیبی‌نژاد در بازدید از شهرک‌های صنعتی با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به حادثه زلزله کرمانشاه باید توجه داشته باشیم که حادثه هر گز خبر نمی‌کند و ما نیز به هر میزان مراقب باشیم این عوامل خارجی و غیرمترقبه هستند که در کنار ما حوادث را به وجود می‌آورند.

وی پیشگیری و آمادگی را دو عامل مهم نه در جلوگیری از حوادث بلکه در کاهش خسارات و تلفات مؤثر دانست و افزود: مدیریت HSE شرکت شهرک‌‌ها است که در طول سال با برنامه‌ریزی و هدایت واحدهای تولیدی و صنعتی به‌دنبال تقویت عوامل انسانی و سازه‌ای در سطح شهرک‌های صنعتی در برابر حوادث می‌پردازد.

طیبی‌نژاد ضمن دعوت سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای صنعتی بر توجه بیش از گذشته به استانداردهای ایمنی در زمان ساخت و یا مرحله بهره‌برداری و حین کار واحدهای تولیدی، خاطرنشان ساخت: شرکت شهرک‌های صنعتی با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان با نظارت دوره‌ای خود و ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی از بدو ورود سرمایه‌گذاران تا ساخت و زمان فعالیت واحد تولیدی تذکرات و نظرات کارشناسی خود را اعلام می‌کنند و رعایت به این نکات را به نفع سرمایه و سرمایه‌گذار می‌دانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم همچنین بر لزوم تقویت مراکز امدادی و اطفای حریق شهرک‌های صنعتی قم تأکید کرد و گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته به‌دنبال آن هستیم تا با تأمین اعتبارات لازم از منابع داخلی شرکت نسبت به خرید یک دستگاه خودرو آتش‌نشان اقدام کنیم و آن را در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار دهیم.

 

وی تأکید کرد: این شرکت همواره به بحث ارتقاء ایمنی شهرک‌‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی اهمیت داده و با حساسیت به موضوع برخورد می‌کند ولی منابع داخل شرکت جوابگوی نیاز‌‌ها نیست و ما در این بخش نیازمند حمایت از طرف دستگاه‌های مختلف هستیم.