اکران مستند آیت‌ا…منتظری در تالار سوره حوزه هنری

اکران مستند آیت‌ا…منتظری در تالار سوره حوزه هنری مستند سیاسی «قائم‌مقام» سوم آذرماه در تالار سوره حوزه هنری رونمایی می‌شود. به گزارش مهر، مراسم رونمایی و افتتاحیه اکران‌های مستند «قائم‌مقام» طی ۳ روز و در روزهای ۳، ۴ و ۵ آذرماه در سانس‌هایی با ظرفیت محدود برای عموم علاقه‌مندان و با حضور شخصیت‌های سیاسی و […]

اکران مستند آیت‌ا…منتظری در تالار سوره حوزه هنری

مستند سیاسی «قائم‌مقام» سوم آذرماه در تالار سوره حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش مهر، مراسم رونمایی و افتتاحیه اکران‌های مستند «قائم‌مقام» طی ۳ روز و در روزهای ۳، ۴ و ۵ آذرماه در سانس‌هایی با ظرفیت محدود برای عموم علاقه‌مندان و با حضور شخصیت‌های سیاسی و رسانه‌ای برگزار خواهد شد.

این مستند که زمان آن ۱۰۰ دقیقه است، در این ۳ روز از ساعت ۱۸ در سالن سوره حوزه هنری به نمایش درخواهد آمد.

این مستند سوم آذرماه، رأس ساعت ۱۸ در تالار سوره اکران خواهد شد.

مستند «قائم‌مقام» روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت آیت‌ا…منتظری را شامل می‌شود و برای اولین بار به‌طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است. دوران قائم‌مقامی‌آیت‌ا…منتظری و سال‌های پس از عزل او، از مقاطعی است که به‌دلیل حساسیت‌های سیاسی فراوان کم‌تر به آن پرداخته شده است. عوامل تولید مستند می‌گویند بسیاری از شخصیت‌های سیاسی یا درباره این مسأله حاضر به گفت‌و‌گو نیستند و یا به‌سختی حاضر به مصاحبه می‌شوند.

آیت‌ا…ری‌شهری، عمادالدین‌باقی، حجت‌الاسلام‌اژه‌ای، احمد‌منتظری، آیت‌ا…‌رازینی، عزت‌ا…مطهری و آیت‌ا…گرامی از چهره‌هایی هستند که برای اولین بار مقابل دوربین «قائم‌مقام» قرارگرفته‌اند و درباره مرحوم منتظری سخن گفته‌اند.

این مستند با کارگردانی سیدمحمدعلی‌صدری‌نیا و تهیه‌کنندگی محمدمهدی‌صفارهرندی در مرکز مستند صور تولید شده است.

 

تالار سوره در تهران، خیابان حافظ، نبش‌سمیه، ساختمان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.